Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: musik-produktiv

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    Wie heeft daar al gekocht, want daar zijn de prijzen wel laaaag.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    nog nix maar die katalogus is wel erg geil , daar kan ik uren door bladeren !

  3. #3

    Standaard

    Jah!!!!!! alles wat je maar wil tot het lulligste dopje toe!! SUPER zaak! Tip: eerst alles uitproberen bij staffhorst en dan daar koopuh!! Zijn ze niet blij mee.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    Ik ken totaal geen duits (ben nog maar 14 jaar),allez ik kan toch uit grote lijnen de tekst verstaan. Kan ik nu de katalogus gratis krijgen? en de MP-kaart, is die ook gratis? waarom moet ik dan mijn kreditkaartnummer geven?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    hij is niet gratis en gelukkig niet boven de 18 pee , maar je moet iets van 15 mark of zo over maken en dan krijg je het
    " kleinnood " tzuhauze gestuurt. kijk maar eens op http://www.musik-produktiv.de

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    als je daar iets koopt moet je dan eigenlijk iets van invoerrechten ofzo betalen? (hoewel de grenzen open zijn toch?) of betaal je echt gewoon veel minder..

    vb: een musicman petrucci, vanaf 4300 tot 6800 DM en hier vanaf 7700 gulden... tja.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ah....jij had 'm ook al op het oog.... de MM JPM in Crystal Blue is voor mij hoor !!!!!

    Anyway, Musik Produktiv is het Walhalla van de muzikant. Ga er eens kijken, en neem een kwijlbakje mee

  8. #8

    Standaard

    music produktief heeft wel 1 zeer slechte service,de meeste die ken gaan echt nooit meer na toe.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Noem mij (behalve de Stand-By in Utrecht) een winkel die betere service heeft dan Musik-produktiv ????


    Ik ken ze niet, maar misschien versta jij (net als bij een goeie solo) onder service iets anders dan ik........

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    Op 2001-12-02 14:52, schreef Ditmar:
    Ah....jij had 'm ook al op het oog.... de MM JPM in Crystal Blue is voor mij hoor !!!!!

    Anyway, Musik Produktiv is het Walhalla van de muzikant. Ga er eens kijken, en neem een kwijlbakje mee
    ach ja lijkt me wel een leuke gelegenheid om ook eens een keer met 7 snaren te beginnen (hij is er ook in 6) maar "leuk beginnersgitaartje" :wink: :grin:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top