Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 63 van 67 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 621 t/m 630 van 667
  1. #621

    Standaard

    Ik ben een beetje aan het expirimenteren met een MXR dynacmomp en MXR classic 108 Fuzz volgorde. De 1 voor de ander, de comp erachter zetten is geeft een wat donkerder wollerig geluid , het 1 is niet per se beter dan het ander denk ik. Maar wat komt vaker voor in volgorde? Zonder comp klinkt de fuzz eignelijk nog beter


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  2. #622
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Er bestaan ook eurostekkers met een slotje ... ff googlen.
    hoe google ik dit precies? want ik kan me geen eurostekker met slotje voorstellen, hoe handig 't me ook lijkt..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  3. #623

    Standaard

    Locking euroconnector?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  4. #624

  5. #625
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Ik heb hier neutrik locking jacks om op mijn pedalboard een patchbay te maken. Maar die hebben die aansluitingspunten. Hoe sluit ik daarop een instrumenkabel aan? Wel deel van de kabel moet op welk aansluitingspunt? Het is natuurlijk een noobvraag, maar google geeft niet het verwachte resultaat en ik weet dat hier heel wat expertise zit.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  6. #626
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    TIP = de tip, oftewel de punt, middelste draadje.
    GR = de sleeve, waar je de shield aan vastmaakt.
    RI = de ring, die je gebruikt met een stereo-plug, maar voor (mono-)gitaarkabels gebruik je die niet.

  7. #627

    Standaard

    Ik weet niet of het al een keer langsgekomen is hier, maar heeft iemand enig idee wat die witte dingen zijn op de foto waar de tiewraps aan vast zitten en waar je ze kunt kopen?


  8. #628

  9. #629

    Standaard

    Thanks! Daar ga ik vanavond eens shoppen.

  10. #630
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.487

    Standaard

    Die plakvoetjes hebben ze ook bij conrad, en zag ze laatst ook bij de gamma

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top