Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 67 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 667
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 april 2007
    Locatie
    Sevenum
    Berichten
    438

    Standaard

    Niet te min blijft het (voor mij dan) een geweldige reverb.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Nog even een vraagje daar over dan, zit hier nieuw nou wel of géén adapter bij eigenlijk? Ik kan het niet echt vinden (Ja, ik las net ergens een verhaaltje op internet waar het leek dat er in stond dat hij er wél bij zit, maar dit weet ik niet zeker, en ik weet ook niet of dat de holy grail of een van zjin duurdere broertjes was)
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 april 2007
    Locatie
    Sevenum
    Berichten
    438

    Standaard

    Nope, er zit geen adapter bij.

  4. #24
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitargeek3
    De Holy Grail heeft alleen die gevoeligheid.
    Hij ruist enorm bij meer pedalen op zijn voeding.
    Dit moet ik toch even nuanceren. Ik heb ook een Holy Grail en ik had ook erg veel last van alles wat je liever niet wil horen. Ik had dan ook alles over een Fuel Tank. Naar aanleiding van een topic hier heb ik alle modulatie maar eens op een aparte One Spot met daisy chain geflikkerd en de rest op de Fuel Tank en ik heb geen noemenswaardige problemen meer, terwijl het toch nog vier modulatiepedalen zijn op één groep.

  5. #25

    Standaard Wah bevestigen op pedalboard: mijn tip

    Het blijft voor een ieder altijd ge-etter: hoe bevestig je die wah nou? Velen van ons hebben een klassieke wah -> in een crybaby/vox behuizing dus. Maar op die pootjes plak je geen klitteband. Als je de pootjes eraf haalt zijn die schroefjes te lang, en zonder bodemplaat is het lastig bevestigen. Nou kwam ik er tot mijn stomme verbazing achter dat de schroefjes die je gebruikt in je computer (behuizing, schijven vastzetten etc) precies in deze gaten willen
    Zorg er wel voor dat je schroefjes hebt die je alleen met een kruiskop kan vastzetten, je hebt ze ook met kruiskop, en die je ook met een kleine steeksleutel kan vastzetten, maar die hebben een hogere opstaande rand.
    Heb je een mooie pootloze wah, 4 stukjes klitteband op de hoeken van je bodemplaat en hij zit perfect (bij mij ten minste) op je bord vast.

    Succes
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 28 april 2008 om 15:59

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2007
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Het blijft voor een ieder altijd ge-etter: hoe bevestig je die wah nou? Velen van ons hebben een klassieke wah -> in een crybaby/vox behuizing dus. Maar op die pootjes plak je geen klitteband. Als je de pootjes eraf haalt zijn die schroefjes te lang, en zonder bodemplaat is het lastig bevestigen. Nou kwam ik er tot mijn stomme verbazing achter dat de schroefjes die je gebruikt in je computer (behuizing, schijven vastzetten etc) precies in deze gaten willen
    Zorg er wel voor dat je schroefjes hebt die je alleen met een kruiskop kan vastzetten, je hebt ze ook met kruiskop, en die je ook met een kleine steeksleutel kan vastzetten, maar die hebben een hogere opstaande rand.
    Heb je een mooie pootloze wah, 4 stukjes klitteband op de hoeken van je bodemplaat en hij zit perfect (bij mij tentminste) op je bord vast.

    Succes
    ha ok ik zal het onthouden...

    heb nog geen wah en ook nog geen pedalboard

    komt wel komt wel...

    twijfel tussen autowah of zo'n gaspedaal... gaspedaal is gaver natuurlijk de auto is makkelijker
    Wat ik vaak gebruik: Gretsch projet, vox ac15 blüë Älnicö, marshall guv'nor, visual sounds J&H en H2O. Vox Tonelab, Gretsch akoestisch, Boss br-600 Squier Stratocaster, Rode Nt1a, ART Studio V3 Preamp
    Wat ik verkoop:
    Accutronics Spring Reverb tank voor Marshall
    Belkin reverb tank voor ac15
    Tuners van GFS voor Les Paul, nikkel/chroom
    Minolta Dynax 5 analoge spiegelreflex camera met 28-80 mm lens en Lowe draagtas. Verder een sennheiser me62 met k6p voeding

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q-elvis-p
    ha ok ik zal het onthouden...

    heb nog geen wah en ook nog geen pedalboard

    komt wel komt wel...

    twijfel tussen autowah of zo'n gaspedaal... gaspedaal is gaver natuurlijk de auto is makkelijker
    gaspedaal is ook leuker spelen

    Ik moet er zelf ook ooit nog eentje gaan halen.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  8. #28

    Standaard

    edit: nutteloze post in dit topic
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 28 april 2008 om 15:59

  9. #29
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Even samengevoegd.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    belang bij de mijne? of is dat nou weer spam?!
    aaargh, spam!!!!

    maar serieus, gaat die ook al weg? wat komt er voor in de plaats?
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top