Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Yes!!!!!! Eindelijk!!!!

    Hallo,

    Eindelijk krijg ik een western gitaar. Niet zo duur. Hij mag 160 euro kosten en over een jaar mag ik er 1 van 500 euro als ik nog steeds graag speel. Maar mijn vraag was. Is er in de buurt van Veenendaal/Ede ergens een goede gitaarwinkel waar ze goed advies geven? En welke gitaren moet ik in mijn gedachtewn houden en kijken of hij er is?

    Alvast bedankt!


    (echt leuk!!!)
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    In Ede heb je Wolve Music aan de maanderweg, het enige wat me verder te binnen schiet is Kees Dee (overpriced IMHO) en Melodie in Putten.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  3. #3

    Standaard

    is wolve music een goede winkel????
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum
    In Ede heb je Wolve Music aan de maanderweg, het enige wat me verder te binnen schiet is Kees Dee (overpriced IMHO) en Melodie in Putten.
    Kees Dee is beslist NIET overpriced. Dat is een fabeltje, en dat balletje is door heel gitaarspelend Nederland gaan rollen. Kees houdt de normale prijzen aan.

    Maar met AcousticGuitarMan's budget heb je er weinig keuze. Ze zijn gewoon erg merkgericht

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Kees Dee is beslist NIET overpriced. Dat is een fabeltje, en dat balletje is door heel gitaarspelend Nederland gaan rollen. Kees houdt de normale prijzen aan.

    Maar met AcousticGuitarMan's budget heb je er weinig keuze. Ze zijn gewoon erg merkgericht
    Relax Tho, ik zei ook IMHO as in "in my humble opinion".
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  6. #6

    Standaard

    Allereerst, Leuk voor je !

    Maar toch ook een beetje Zonde, gooi dat budget gelijk bij elkaar en je kunt een heel leuk instrument kopen. Voor die eerste prijs wordt het toch wel lastig iets te vinden waar je een jaar met plezier op speelt... Maar goed, houd je dat vol is de motivatie ook wel aangetoond. De inruilwaarde van die begingitaar zal echter redelijk verwaarloosbaar zijn na dat eerste jaar. Maar ja, zware snaren erop, en slide gaan spelen

    Doe er dan nog 100 Euro bij, en kijk eens naar een merk als Cort, of evt. een Crafter (al heb ik het idee dat de goedkopere Crafters wel gelijk een setup beurt waard zijn)

    Maar voor 5 a 600 is best wat leuks te krijgen... Blueridge, Yamaha, en die Sigma die Hans Kemink zou dan ook wel de moeite van het proberen waard zijn (al is het dan wel een dreadnought. Niks mis mee, maar vind het gewoon zo'n beetje de lelijkste klankkastvorm, wel lekker 'old school' natuurlijk)

  7. #7

    Standaard

    maar ik speel maar een tijdje en geluid maakt niet echt uit. Ik krijg ten minste een western
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top