Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 58
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Ze kunnen de gitaren ook in het depot gestolen hebben daarom niet persé in de winkel he.

    grtz

  2. #42

    Standaard

    Sorry hoor, maar ik heb toch enkele bedenkingen.

    Ten eerste vind ik het heel dom om exclusieve modellen te stelen, ze hadden me dunkt beter de gewone amerikaanse fenders of Gibsons gestolen. Deze exemplaren krijg je zo goed als niet verkocht op de particuliere markten. Er zit dan ook geen case en geen certificaat bij, dus ja... eerder domme dieven dus.

    Ten tweede zijn de meeste van deze pareltjes 'toevallig' ook gitaren die er al meer dan 1 of zelfs 2 jaar hangen.

    Een theorie, en ik wil niemand beschuldigen hoor:
    Je laat deze dure gitaren, ook wel dead stock te noemen gezien ze niet opbrengen, even stelen en strijkt er een verzekeringspremie voor op. Zo heb je toch nog je geïnvesteerde centjes terug.

    Ik vind gewoon dat er een reukje zit aan het hele verhaal.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Ze komen ze wel kwijt hoor; sterker nog, waarschijnlijk wisten ze van te voren zelfs de kopers al. Die zullen er idd echt niet in het openbaar mee spelen, maar misschien wel in een vitrine kast zetten ofzo, voor de heb. LoL.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    Brunssum
    Berichten
    138

    Standaard

    In de nieuwe catalagus van MusicStore staat dat het betreffende pand NIET verzekerd was voor diefstal.
    QRoy, niet GRoy :P

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 september 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    418

    Standaard

    dat bevestig ik!
    Little Dark Edge Music

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
    verder kan ik me er niet echt druk om maken. Voor een particulier zou ik nog wel m'n ogen open houden, maar zij zijn toch verzekerd.

    Ik meen in hun gids gelezen te hebben dat de gitaren uit een onverzekerd deel van de zaak zijn gestolen omdat ze dachten dat ze daar niet uit gestolen konden worden....
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
    Ik meen in hun gids gelezen te hebben dat de gitaren uit een onverzekerd deel van de zaak zijn gestolen omdat ze dachten dat ze daar niet uit gestolen konden worden....
    Ja klopt...
    We never had this part of our store insured beacause we have always felt very secure up there.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 maart 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    302

    Standaard

    Dat is dan toch gewoon heel erg dom, of ligt dat aan mij?

    Zo van een juwelier die hele dure dingen in een kluis legt en dan de kamer en kluis niet verzekerd omdat ze niet verwachten dat daar iets mee gebeurt...
    epi G400 met SD jazz/JB zebra
    gepimpte Squier affinity Strat
    S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
    Marshall S80

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmedoris
    Dat is dan toch gewoon heel erg dom, of ligt dat aan mij?

    Zo van een juwelier die hele dure dingen in een kluis legt en dan de kamer en kluis niet verzekerd omdat ze niet verwachten dat daar iets mee gebeurt...
    Geloof maar dat veel vand it soort dingen bij bedrijven niet verzekerd zijn, dat is gewoon te duur. De meeste bedrijven houden reserves achter om dit soort 'verliezen' op te kunnen vangen, maar dan nog is het kut voor het bedrijf.

  10. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART
    Geloof maar dat veel vand it soort dingen bij bedrijven niet verzekerd zijn, dat is gewoon te duur. De meeste bedrijven houden reserves achter om dit soort 'verliezen' op te kunnen vangen, maar dan nog is het kut voor het bedrijf.
    Er blijft een reukje aan zitten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top