Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 58
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    die gasten die naar binnen zijn geslopen zijn wel érg slim geweest. Alleen maar CS modellen geraust. hebben zich er goed in verdiept. gezien de relatief grote stroom van gitaren roof de laatste tijd in Duitsland, zouden we misschien wel kunnen spreken van een soort bende ?
    HERRIE.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juni 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    720

    Standaard

    jezus ze wisten wel wat ze moesten halen zeg. Dit lijkt me een zeer goed geplande roof.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ai ai ai, schade voor die Leute is dit wel... Allemaal CS modellen, dus dan zit je wel aan bijna een ton schade. En dan ook nog die EVH Frankensteins strat.
    Of ik het erg vind ? Ja, want zoals het jatten van particulieren geldt ook voor jatten in een winkel dat je van je tengels van andermans spullen hoort af te blijven.
    Echter, die zaak is wel verzekerd dus het zal wel voor Musik Produktiv goed aflopen. Investeren in een goed alarm/beveiligingssysteem lijkt me geen overbodige luxe, als je nagaat wat er is gebeurd in het verleden daar.
    Ik denk ook dat het om een bende Polen of Russen gaat die ze stelen, serienummers wegkrassen of vervalsen en verpatsen op de zwarte markt.
    Doodzonde ! En ik zou bijna zeggen tegen de mensen die dit gedaan hebben: handen afhakken !

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2004
    Locatie
    Groningen stad
    Berichten
    827

    Standaard

    Eerst brand nu dit.

    Sucks to be them.
    Www.myspace.com/dracovic

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    Brunssum
    Berichten
    138

    Standaard

    Dit was bij de Musicstore, niet bij Musik-Produktiv
    QRoy, niet GRoy :P

  6. #16

    Standaard

    Lol ben dikke maand terug nog daar in Keulen geweest en ik heb daar zo'n 5 uur rondgehangen, heb ook al dat speciaal spul eens op mijn gemak bekeken, dus ook die EVH Frankenstein replica die daar lag voor 25.000 euro....of was ie nou in de aanbieding voor 22.000....
    Musicstore looft nu 25.000 euro uit voor de gouden tip.....
    Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
    A
    Doodzonde ! En ik zou bijna zeggen tegen de mensen die dit gedaan hebben: handen afhakken !
    En ook gelijk de voeten, want ik zag laatst een foto van iemand zonder handen en die kon nog met zijn voeten spelen.......
    Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    en gelijk de penis eraf! kunnen ze daar ook niet meer mee spelen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  9. #19

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juli 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.254

    Standaard

    los van die Gibson HD.6X-Pro Digital moet ik wel zeggen dat die dieven een goede smaak hebben...

    maar het is en blijft schandalig
    fenders stuiteren, gibsons breken

    stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top