Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Locatie
    aalst
    Berichten
    246

    Standaard

    dan zal ik serieus moeten zoeken naar de dsl201. spijtig genoeg staat er geen enkele op de welbekende tweedehandssite's
    de 40 watt is gewoon te veel voor mij.

  2. #22

    Standaard

    Ik speel hier thuis met 50W (ik heb de DSL50 in stack vorm). Dus die DSL zou geen probleem moeten zijn.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2006
    Locatie
    Mol (België)
    Berichten
    1.078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
    wow, wat voor huis woon je dan in? Ik kan mijn 100W marshall (2203) echt niet verder open draaien dan 1/1,5. Dan gaan de buren al kloppen enzo.
    Een typisch belgische alleenstaande woning. Mét vriendelijke buren.
    In Belgie kunnen de mensen wat van elkaar verdrageh eh .

    Waarom koop je dan zo'n marshall als je hem thuis bijna niet kunt open draaien? Dan kan je toch veel beter een modelling versterker kopen die op laag volume iet of wat goed klinkt. Of je moet veel optreden natuurlijk.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CrudeSapphire
    hoe gaat die laney?
    Mijn Laney? Nouja, vooral hard eigenlijk (waar Laney's om bekend staan). Clean vind ik zelf erg mooi, drive-kanaal wat minder, omdat hij van zichzelf nogal scherp in het hoog is (maar als je van een twangy rock-tone houdt is dit het wel helemaal), maar dat los ik op met een overdrive/distortion pedaaltje.
    Gezocht: Zoom FP01 exp./volume-pedaal, EHX Pitch Fork

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ben vanhoof
    Een typisch belgische alleenstaande woning. Mét vriendelijke buren.
    In Belgie kunnen de mensen wat van elkaar verdrageh eh .

    Waarom koop je dan zo'n marshall als je hem thuis bijna niet kunt open draaien? Dan kan je toch veel beter een modelling versterker kopen die op laag volume iet of wat goed klinkt. Of je moet veel optreden natuurlijk.
    haha, nouja mijn buren kunnen wel wat hebben, maar ik moet geen uren met dat ding op 5 gaan oefenen ofzo. En een alleenstaande woning helpt ook hoor, sowieso minder herrieoverdracht enzo.

    Ik heb dat ding gekocht omdat ik hem goedkoop kon krijgen en het is een van mijn droomamps (nu nog ja )
    Hij klinkt trouwens wel perfect op laag volume, er is het een en ander aan veranderd door CMW, oa een extra PPIMV, hij klinkt nu echt lekker op laag volume. Beter dan de cubes en voxes die ik op gitaarles bespeel.

    Optreden doe ik wel, het zal wel niet zo veel zijn als andere forummers hiero, maar sinds mijn nieuwe bandje is het toch wel zo'n 1x in de 3/4 weken. En dan sleep ik me helemaal de tering ja
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top