Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard [Aangeboden] Gitaarles (akoestisch/electrisch), Enschede/Losser

    Bij deze bied ik gitaarles aan voor beginners/gevordenen. Ik heb de muziekschool in 2004 cum laude afgesloten voor akoestische/klassieke gitaar. Heb in veel soorten bands gespeeld: klassiek, Spaans, pop, rock, hard rock... Momenteel ben ik vooral actief in een akoestische band met eigen muziek uit verschillende stijlen. Verder geef ik sinds 2007 met succes privé-les aan diverse leerlingen.

    De lessen zijn per persoon exact naar wens aan te passen. Wil je gewoon leuke nummers spelen en aan de hand daarvan het nodige leren, wil je minder theorie en meer spelen, wil je je vooral focussen op akkoorden en er eventueel bij zingen, wil je een methode zonder noten te hoeven lezen, wil je juist alle ins and outs van de muziek snappen, of wil je een "gewone" allesomvattende stapsgewijze les? Alles is mogelijk, maar uiteraard wel zodat het efficiënt is...

    Ik geef bij mij thuis in Losser les in een muziekkamer. Eerste les is vrijblijvend en gratis. Als alles bevalt zijn de kosten voor een les van 60 minuten €18,-.

    Alle vragen zijn welkom!
    Laatst gewijzigd door artnaz; 9 april 2009 om 02:58
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  2. #2

    Thumbs up Gitaarles gezocht

    ik ben op zoek naar les en ik ben geinterreseerd ik woon zelf ook in losser.

  3. #3

    Standaard gitaarles

    Geeft u nog steeds gitaarles in Losser?

    Groetjes,
    Zahra


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Bij deze bied ik gitaarles aan voor beginners/gevordenen. Ik heb de muziekschool in 2004 cum laude afgesloten voor akoestische/klassieke gitaar. Heb in veel soorten bands gespeeld: klassiek, Spaans, pop, rock... Momenteel ben ik actief in een akoestische gitaarduo met eigen muziek: Siroun Verder geef al een tijdje met succes les aan diverse leerlingen.

    De lessen zijn per persoon exact naar wens aan te passen. Wil je gewoon leuke nummers spelen en aan de hand daarvan het nodige leren, wil je minder theorie en meer spelen, wil je je vooral focussen op akkoorden en er eventueel bij zingen, wil je een methode zonder noten te hoeven lezen, of wil je een "gewone" allesomvattende stapsgewijze les? Alles is mogelijk, maar uiteraard wel zodat het efficiënt is...

    In principe geef ik alleen in Enschede les, of bij mij thuis in Losser. Eerste les is vrijblijvend en gratis. Als alles bevalt kunnen we afspreken voor een les van een uur (15 euro) of 45 min. (12 euro). Als ik naar jou toe moet komen kost dat €3,- extra.

    Alle vragen zijn welkom!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Dag Zahra,

    Ja hoor, stuur maar een mailtje! Staat als het goed is op mijn contactpagina.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  5. #5

    Standaard gitaarlessen

    Dag,

    Voor mijn dochter (13)die gitaar wil leren spelen ben ik op zoek naar een gitaarleraar. We zijn woonachtig in Enschede. Graag zou ik in contact met u willen komen voor een afspraak.

    Met vriendelijke groet,

    A. Linssen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Bij deze bied ik gitaarles aan voor beginners/gevordenen. Ik heb de muziekschool in 2004 cum laude afgesloten voor akoestische/klassieke gitaar. Heb in veel soorten bands gespeeld: klassiek, Spaans, pop, rock... Momenteel ben ik actief in een akoestische gitaarduo met eigen muziek: Siroun Verder geef al een tijdje met succes les aan diverse leerlingen.

    De lessen zijn per persoon exact naar wens aan te passen. Wil je gewoon leuke nummers spelen en aan de hand daarvan het nodige leren, wil je minder theorie en meer spelen, wil je je vooral focussen op akkoorden en er eventueel bij zingen, wil je een methode zonder noten te hoeven lezen, of wil je een "gewone" allesomvattende stapsgewijze les? Alles is mogelijk, maar uiteraard wel zodat het efficiënt is...

    In principe geef ik alleen in Enschede les, of bij mij thuis in Losser. Eerste les is vrijblijvend en gratis. Als alles bevalt kunnen we afspreken voor een les van een uur (15 euro) of 45 min. (12 euro). Als ik naar jou toe moet komen kost dat €3,- extra.

    Alle vragen zijn welkom!

  6. #6

    Standaard

    Ik zou graag 8 gitaarlessen willen. Er staat alleen geen telefoonnummer of emailadress bij?
    Gr Lili

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Bij deze bied ik gitaarles aan voor beginners/gevordenen. Ik heb de muziekschool in 2004 cum laude afgesloten voor akoestische/klassieke gitaar. Heb in veel soorten bands gespeeld: klassiek, Spaans, pop, rock... Momenteel ben ik actief in een akoestische gitaarduo met eigen muziek: Siroun Verder geef al een tijdje met succes les aan diverse leerlingen.

    De lessen zijn per persoon exact naar wens aan te passen. Wil je gewoon leuke nummers spelen en aan de hand daarvan het nodige leren, wil je minder theorie en meer spelen, wil je je vooral focussen op akkoorden en er eventueel bij zingen, wil je een methode zonder noten te hoeven lezen, of wil je een "gewone" allesomvattende stapsgewijze les? Alles is mogelijk, maar uiteraard wel zodat het efficiënt is...

    In principe geef ik alleen in Enschede les, of bij mij thuis in Losser. Eerste les is vrijblijvend en gratis. Als alles bevalt kunnen we afspreken voor een les van een uur (15 euro) of 45 min. (12 euro). Als ik naar jou toe moet komen kost dat €3,- extra.

    Alle vragen zijn welkom!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Dag Lili, je kan me hier bereiken (staat ook op mijn profielpagina):

    artnaz"at"gmail"punt"com
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  8. #8

    Standaard Gitaarles

    Hoi.
    Geef je momenteel nog steeds gitaarles?
    Ik ben voor mijn zoontje, 10 jaar, nog op zoek naar een plekje.
    Hij heeft al 1½ jaar gitaarles gehad en kan goed noten lezen.
    Wij wonen in Enschede (Glanerbrug).
    Groeten Bianca

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Ik merk dat dit topic nog steeds flink bezocht wordt. Voor geïnteresseerden:

    Er is nu plek vrij op woensdags in de late middag en donderdag in de avond!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  10. #10

    Standaard

    Hallo, graag zou ik met u in contact willen komen om te kijken of u mij Gitaarles wilt/kunt geven.
    zelf woon ik in Losser.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen .
    tel. 0623553666.

    Vriendelijke Groeten,

    Nico Scheffer

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top