Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 66 van 66
  1. #61

    Standaard

    Zit nu op me werk en heb het zo gelezen, me vingers beginnen gewoon te jeuken om het te proberen.

    Ik ga thuis gelijk oefenen met behulp van deze topic

    Enorm bedankt m8!

  2. #62

    Standaard

    jammer, veel dode links in dit (oude) artikel

  3. #63

    Standaard

    Veel dode links inderdaad

    Die 27 akkoorden die vaak voorkomen is dat nog ergens te vinden? google gaf geen resultaten

  4. #64

    Standaard

    En nog steeds zijn de linkjes dood. Is er iemand die zich geroepen voelt om alles eens na te kijken en the updaten naar 2013? Het lijkt mij dat vooral een topic als dit erg veel nuttige informatie kan bevatten voor de beginnende gitarist. Het is tenslotte de vraag waar we allemaal mee begonnen. Hoe ga je van *ploing op een valse snaar* naar *moddervette blues/rock/metal*...

  5. #65
    Member
    Geregistreerd
    11 april 2013
    Locatie
    Veldhoven
    Berichten
    58

    Standaard

    Hoi iedereen,

    Ik ben zelf bezig met het opbouwen van een collectie gitaarlessen op mijn youtube kanaal:

    http://www.youtube.com/user/GuitarGuyGijs

    Momenteel heb ik er pas 2 beginnerslessen op staan over Power Chords en String Bending. Feedback is natuurlijk altijd welkom, en als je graag een video wil zien over een bepaald onderwerp kun je me altijd even een berichtje sturen. Ooh ja, en sorry voor het typische nederlandse engels-accent

    Have fun playing...

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SBloke Bekijk bericht
    En nog steeds zijn de linkjes dood. Is er iemand die zich geroepen voelt om alles eens na te kijken en the updaten naar 2013? Het lijkt mij dat vooral een topic als dit erg veel nuttige informatie kan bevatten voor de beginnende gitarist. Het is tenslotte de vraag waar we allemaal mee begonnen. Hoe ga je van *ploing op een valse snaar* naar *moddervette blues/rock/metal*...
    Zo gaat het vaak met goed bedoelde opgezette sites. In het begin is men heel enthousiast maar dan ontbreekt het aan de motivatie.

    Ik denk ook dat de start al niet fijn is voor een echte starter. uitgaande dat ie nog nergens van weet als je dan begint over humbuckers en Hollow body's dan begint het voor een leek te duizelen.

    Als je iets voor een echte beginner op wilt zetten zorg dan dat het echt hufter proof is. denk aan de reclame bekende plaats de muis in de rechter bovenhoek van uw scherm. een leek neemt dan zijn muis en plaatst zijn muis op het scherm. Ja wij lachen er allemaal om maar er zijn mensen die voor het eerst een computer of gitaar kopen.

    Als je dan een bepaalde term gebruikt plaats er dan een afbeelding bij. en verwijs niet naar allerlei sites die na een tijdje niet meer.
    werken.
    Het valt op dat sommige die andere willen helpen te leren toch vooral laten zien dat ze er zelf alles van weten. Een goede leraar demotiveert zijn cursisten door te laten zien wat hij allemaal kan. dan denkt een beginner al snel dat lukt mij nooit. En misschien is dat ook wel zo.

    Misschien iets voor een moderator de niet (meer) werkende links te verwijderen of te vervangen door wel werkende. al gaat daar misschien wel heel veel tijd in zitten als je dat voor alle draadjes moet doen.



    .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top