Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: George Harisson

  1. #11

    Standaard

    Tja de beatles komen nooit meer terug, dat was 20 jaar geleden al bekend. Voor mij (en velen andere) waren George en John toch de betere helft van de beatles.

    De nieuwe CD van Paul is erg saai, hij heeft zijn beste tijd echt gehad, maar na 40 jaar mag je ook wel een minder momen hebben natuurlijk.

    Het optreden voor dat benefietconcert was echt bedroevend gewoon, vooral Eric ging nogal eens de mist in, nee de Betales tijden zijn echt voorbij :sad: :sad: :sad: :sad:

  2. #12
    Junior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    10

    Standaard

    George, heeft zo ontzettend veel betekent voor de popmuziek. Hij word nog wel eens naar de achtergrond geschoven, maar ik denk dat elke gitarist/muzikant beter moet weten. De man heeft met zijn slepende, emotionele manier van gitaarspelen, de gitaar wereld aardig geinspireert, dacht ik zo. En zijn expirimenten met oosterse muziek getuigen van lef en respect. George was en blijft groot en misschien wel de grootste. Georges lives on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    dat vind ik nou ook wel weer en beetje overdreven hoor ...

  4. #14

    Standaard

    ja zeker ook op mp3 newsgroups wordt je dood gegooit met die cd's van hem nu.

    tewijl je eerder nog nooit 1 had zien staan.

    das net als zappa toen die er nog was was die 1 weirdo(alleen niet voor de fans) na zijn dood opeens geniaal.

  5. #15

    Standaard

    euh ff voor de duidelijkheid ik vond zappa altijd al geniaal.

  6. #16
    Junior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    10

    Standaard

    En ik vond Harrison dus altijd al geniaal. Wat is er nou mis mee als je zegt dat Harrison een grote is? Het is gewoon zo!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top