Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    662

    Standaard Damage Control Timeline

    In de gitarist van deze maand staat de damage control timeline en nog 2 andere delay pedalen. Ik heb nu een DL4 en een Boss DD-6. De delays van de boss vind ik goed maar hij ruist nogal veel, de DL4 vind ik qua sound veel minder goed maar verder issie wel handig in gebruik en uitgebreid. De loop functie vind ik ook leuk.
    De damage control heeft ook midi en alle functies die mn 2 huidige pedalen ook hebben, klinkt interessant dus!!

    Is er iemand die ervaring met dit pedaal heeft? in amerika is ie niet zo heel duur maar in NL heb ik m nog niet gezien, ik kan ook nergens afmetingen vinden....

    EDIT: inmiddels nog wel een ouder topic gevonden: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...damage+control
    maar daar staan geen reviews in ofzo....ben benieuwd of iemand m inmiddels al getest heeft. Wat ik dan wel weer jammer vind zijn de afmetingen: 9 x 7,3 x 3,3 inches. Dat is dus iets smaller als de DL-4 (10 inches) maar een stuk dieper en hoger en ik vraag me af of dat gaat passen op mn board.....ik wilde juist een iets kleinere delay
    Laatst gewijzigd door Sj03rd; 25 november 2007 om 16:17
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top