Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1

    Standaard Fender Standard Strat kwaliteit

    Volgend weekend ga ik eindelijk mijn nieuwe gitaar kopen, omdat mijn budget even iets beperkt is tot 600 euro en ik toch heb gekozen voor een fender, ga ik een standaard stratocaster kopen bij feedback in rotterdam.

    Nu is dit de goedkoopste strat van fender die je kan kopen, mischien dat ik nog 1 stapje hoger kan wat betreft mijn uitgave en dan zou ik voor een 70 strat kunnen gaan.

    Wat is het slimst ? zijn die goedkopere fenders wel een beetje te doen ? ik treed toch niet op en ga vrij voorzichtig om met mijn gitaar. En ik kan er altijd over een paar maanden nog andere pickups in zetten.

  2. #2

    Standaard

    Is eentje uit de classic player serie niet iets? Of moet het een amerikaan zijn?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Misschien kan je tweedehands een mooi standaar americaantje op de kop tikken voor die prijs.
    Dreadmember

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.087

    Standaard

    Zou voor de classic player serie gaan: €639,- en beter dan de standaard serie.
    2 punts tremolo brug (zeer stemvast) en hele goede pickups als je tenminste van vintage houd, je hebt een classic player 50's en een classic player 60's serie.
    Heb zelf de cp60 in sonic blue met de custom69 pickups en zou er echt NIETS aan willen veranderen maar nogmaals zo een vintage geluid moet natuurlijk wel je ding zijn.
    Not necessarily stoned..but beautiful...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Of een tweedehands japanner.
    http://link.marktplaats.nl/130546275

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Ik raad zelf de Highway One aan, maar die zit wel iets boven je budget.

    Toch zul je voor 499 euro wel een goede koop doen.
    2e hands is ook altijd wel aantrekkelijk, maar dan moet je er wel verstand van hebben. Voor hetzelfde geld, zit je binnen een jaar aan een dure reperatie (bv frets ofzo).

    Ik zou zeggen, probeer er een paar bij feedback, en kies degene uit die je het beste ligt. Suc6!
    Rock on amigos!

  8. #8

    Standaard

    Ik zou bij een strat 2e hands gaan. Wel even goed (laten) bekijken natuurlijk. Maar scheelt veel in de kosten en die dingen zijn onverwoestbaar.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Deze op gitaarmarkt, valt net op je budget;
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=85347
    Niet van mij overigens
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    De standard strat uit Mexico is een goed gebouwd instrument. Zolang een Jimmy Vaughn daar zijn signature laat bouwen is er vertrouwen in het vakmanschap van de mensen daar.
    Probeer er gewoon een paar. Probeer ook eens een gebruikte USA strat en bepaal wat je zelf het prettigst vind spelen. Let niet op restwaarde, als het instrument je bevalt verkoop je hem nooit.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top