Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 84 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 837
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Ponq, bij deze bedank ik je nogmaals voor je hulp


    Om even alles op te sommen wat er gebouwd gaat worden met die printjes die je zag voorbijkomen :
    -t Nijboertje krijgt een nieuwe behuizing, die ik ga etsen. Dan is ie mooi gepolijst, met zwarte letters enzo.
    -een 4-in-1 overdrive, deze komen allemaal van RoG. De MayQueen, Thor, Odie en Tube Reamer zullen hier inzitten. De Box of Rock is er ook nog bijgegeven door Ponq, dus het kan zijn dat die nog gewisseld wordt met een van de andere hier. 1 switch wordt gebruikt om te bypasse, en een draaiknop om te kiezen welke overdrive.
    -Een volumepedaal, waarvoor ik de behuizing al van Bicky gekocht heb. Dit was een oude Hendrix wah.
    -De Tremulus Lune met sawtooth mod
    -Een nieuwe A/B met een ingebouwde buffer
    -De Payback loop pedaal, beetje vergelijkbaar met de lo fi loop junky van zvex, maar zonder vibrato

    Eens deze allemaal gemaakt zijn komt er wss een bestelling binnen om pedalen voor vrienden enzo te bouwen(momenteel is dat elke pedaal voor de andere gitarist van mn band, maar hij wil eerst wat testen met de mijne, en t Nijboertje voor mn oude gitaarleraar die dat de lekkerste drive in jaren vond). t geld dat ik daarmee verdien zal dan dienen voor een GROTE koffer voor alle pedalen
    De bouw daarvan zal uiteraard ook hier volledig beschreven en getoond worden, want het wordt niet zomaar een bakje waar ik alles in smijt.
    Laatst gewijzigd door Valoosj; 6 december 2007 om 12:40
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    oke, wtf. Ik ben de payback vergeten. Ik zie m ineens in je lijstje staan... het pedaal waar t in 1e instantie omging. handig van me...

    ma goed, zullen we eerst eens kijken hoe t etsen gaat met mijn prints? Als t goed gaat stuur ik je payback gewoon nog toe. Of wou je als 1e beginnen met de payback?


    Sorry!

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    geen probleem. ik ging nog even wachten tot jij hem werkend kreeg. ik heb genoeg om te bouwen, dus ik begin wel met iets anders
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    ok relax!

    Je hebt ook nog een phaser he. Succes iig! Ik ben benieuwd.

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    die komt als laatste, en das voor de andere gitarist van mn band. mij zomaar pedalehoer noemen, komt ie niet mee weg!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
    die komt als laatste, en das voor de andere gitarist van mn band. mij zomaar pedalehoer noemen, komt ie niet mee weg!
    Ha! Terecht! Maak anders een phaser met een wireless bediening, zodat jij ongemerkt de phaser aan kan passen terwijl hij speelt :P

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    Met een beetje geluk komen de printjes vandaag bij je aan. Lig je al bij de brievenbus te wachten?

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    ik zit nu op school. hopen maar dat er straks ook een briefje van de postbode in de bus zit dat mijn pakket van musikding aangekomen is, anders heb ik dat pas na het weekend
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
    je leest het goed ja, mijn pedalenvloer. Een koffer ben ik nog niet aan toe want ik weet nog niet welke afmeting hij gaat hebben. Momenteel schat ik 1m op 50cm.
    100x50... als je daar nog 'n kist omheen trekt, zou ik toch iets vaker naar de sportschool gaan ofzo..
    mijn 70x40, volledig geladen was al 'n feest om te slepen... het was wel te doen, maar tussen barkrukken door maneouvreren in kleinere café's, of zelfs bij het uitladen van je auto (Audi80 kofferbak past precies om m'n pedalboard)... niet altijd even praktisch.. ik zou de pedalen gewoon hutjemutje naast mekaar zetten, met wat lekker flexibele/dunne patchkabeltjes, dan heb je niet zoveel ruimte nodig...

    geen kritiek, maar 100x50 is gewoon echt groot!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
    geen kritiek, maar 100x50 is gewoon echt groot!

    valt mee hoor
    Ligt eraan wat voor werk je doet, als je een kantoor pikkie ben is het gewicht te veel jah !!!!

    Tijdens het tekenen en rekenen schat ik dat mijn pedalboard 1,50 bij 0,50 wordt.. meters.... Maar hij komt niet mijn kamer uit (thuisboardje)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top