Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 108
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Is een Hollander met Vlaams bloed in de aderen ook welkom?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Hé Buzz,

    het is een open bijeenkomst, dus iedereen met interesse voor acoestisch is zeker welkom!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Thumbs up

    Mooi, ik zal er zijn! (ben danwel geen belg, maar woon wel in brabant )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laser
    Maar contacten leggen is m.i. hoog nodig om het klimaat wat gunstiger te maken voor optredens.
    Dan ben je alvast goed bezig!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Als het tijdstip wat meezit kom ik ook wel (heb wel maar een el cheapo 12-string van keiper, en ben geen akoestische god als het op spelen aankomt)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Als het tijdstip wat meezit kom ik ook wel (heb wel maar een el cheapo 12-string van keiper, en ben geen akoestische god als het op spelen aankomt)

    des te beter als je enthousiasme je toch overhaalt om andere gitaar- liefhebbers te ontmoeten!!
    Want daar gaat het ons om: passie voor acoustische gitaar delen zonder onderscheid van 'kunnen' of standing.

    We zijn al aardig op weg!

    En - Peter - dat is mogelijk dank zij het forum.
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laser

    des te beter als je enthousiasme je toch overhaalt om andere gitaar- liefhebbers te ontmoeten!!

    Enthousiasme genoeg bij mij (techniek kan nog wel verbeterd worden ), ma swat, iig. Als het zowat voorjaar 2008 is, ben ik wel van de partij! (en de grens limburg-Vl. Brabant is een mooie streek )
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    The batcave
    Berichten
    172

    Standaard

    Owkay, count me in. (Afhankelijk van het moment)

    Hoe dan ook, ik vind de pogingen van t'Ey en Gooik zeer matig. Daar hebben we het dan nog wel over ;-)
    The master of the Dutch Texas Swing: Bobbejaan Schoepen

    Santa Cruz Vintage Artist

  9. #19

    Standaard

    Als ik tijd heb, kom ik ook.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Ok,
    we gaan ermee door,

    ik zal een paar data voorstellen voor een bijeenkomst,

    Ik stel voor dat we in februari bijeenkomen tenzij de meerderheid voor maart kiest..

    laten we beginnen met:
    - voorkeur voor zondag,
    - of voorkeur voor een zaterdag?

    Dan kan ik in de beschikbaarheid van de zaal zien welke data vrij zijn.

    Laat maar los!

    en ...... speeelen maar!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top