Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 108
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard AG bijeenkomst Vlaanderen - interesse!!

    Jop,
    de vraag maar eens in het midden gooien voor de Vlamingen onder ons:
    is er enige interesse vanwege de Vlamingen onder ons gebruikers van dit forum om eens samen te komen, uit te wisselen, wat elkaar te leren kennen en contacten te leggen?
    Niet een AG festival, eerst stillekes aan mekaar leren kennen.
    Wat spelen kan en mag, maar ik heb geen megalomane bedoelingen :-)

    Zo ja: ik heb een mooie locatie in gedachten om dat te doen, ergens voorjaar 2008 of zo, als er genoeg belangstelling is. Grens Limburg/Vlaams-Brabant.

    Motief: ik stel vast dat jullie in Nederland heel wat initiatieven nemen, en ik vind dat deze stijl van gitaarspel meer in de kijker mag geplaatst worden in Vlaanderen. Lijkt moeilijk om hier wat belangstelling los te weken voor goede optredens (cf inspanningen 'tEy in Sint Niklaas, Muziekmozaiïek Gooik om acoustische sets aan de man te brengen)!!!
    Toch was Tommy Emmanuel Leopoldsburg (2005) goed vol, was een spinoff van zijn Nederlands tournee.

    Wat denken jullie?

    Aanpassing:
    Bijkomende info:
    De bijeenkomst gaat door op zaterdag 16 februari 2008, van 14 tot 20 uur, in provinciedomein Het Vinne in Zoutleeuw (GPS-sers: Ossenwegstraat 70, 3440 Zoutleeuw). Gratis toegang, gratis deelname, voor de fun elkaar te ontmoeten, niks moet, (ont-moeting zei ik toch?) en contacten uit te bouwen.
    Laatst gewijzigd door Laser; 30 januari 2008 om 10:31 Reden: Bijkomende informatie
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2007
    Locatie
    Sint-Pieters Leeuw
    Berichten
    11

    Standaard

    Hey,
    Laat maar horen waar en wanneer, count me in
    Chris

  3. #3

    Thumbs up

    Ik zal ook aanwezig zijn

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Aha,
    de teller loopt
    we zijn alert.

    Let wel: bijeenkomst is gratis, ik stel geen inkomgeld voor, maar ook geen uitrustingen ter plaatse (amps, ...) dus puur acoestisch. Bij goed weer is buiten zitten mogelijk, bij slecht weer is er een zaal (capaciteit: 80 man) voorhanden. Tweede zaal eventueel te gebruiken... We zien wel.

    Er is wel een drankgelegenheid aanwezig, dus dorstigen...welkom.

    Ik heb nog geen maximum limiet vooropgesteld.
    Laat maar komen...
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Count me in.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Belgica
    Berichten
    247

    Standaard

    yep, why not.

  7. #7

    Standaard

    Ik kijk er met veel belangstelling naar uit. Reken maar op mij!

  8. #8

    Standaard

    Hey mannen, het is niet te hopen dat dit het begin van de vlaamse afscheiding van gitaarnet-akoestisch inluidt....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2004
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    552

    Standaard

    Goed idee ! Als ik kan, kom ik zeker

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
    Hey mannen, het is niet te hopen dat dit het begin van de vlaamse afscheiding van gitaarnet-akoestisch inluidt....
    Hoi Peter,

    geen angst, Vlaanderen is te klein om op ons eigen eiland te zitten fingerpicken.
    Maar contacten leggen is m.i. hoog nodig om het klimaat wat gunstiger te maken voor optredens. Waar geen vraag naar is, daar wordt ook geen aanbod op gericht. Als de vraag sterk genoeg wordt kunnen er hier ook optredens doorgaan en kunnen we elkaar verder ondersteunen.

    Spelen maar!!!!!!!!!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top