Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 101 t/m 108 van 108
  1. #101
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ziekte houdt me wat aan de kant de laatste dagen en ik moet morgen beginnen met een belangrijk project, dus ik heb m'n rust echt wat nodig.

    Ik hoop dat het een fijne dag was?

    Ik ontkleef dit topic bij deze.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  2. #102

    Thumbs up

    Wel Hendrix2, ik kan enkel voor mezelf praten natuurlijk, maar ik vond het heel tof en een mooie kennismaking. Absoluut voor herhaling vatbaar, en niet te lang wachten hé Lazer. Der zijn een aantal ideëen gelanceerd en daar zouden we er wel enkele moeten kunnen van uitwerken, net daarom mag je niet te lang wachten anders raakt dit in de vergeethoek.

    Dank aan alle aanwezigen, ik hoop jullie vrij snel terug te kunnen ontmoeten.

    Speciale dank aan Lazer die hier toch zijn schouders heeft ondergezet ! mercikes hé

    Danny


  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Smile Op naar een volgende!

    Ik wil iedereen danken die gisteren in Zoutleeuw kwam opdagen.
    Ik vond het echt heel tof om jullie te leren kennen - van hier op forum of van elders, maakt niet uit - en er komt zeker een volgende bijeenkomst, dat staat al vast. Het gaat door in september, op een zaterdag, 14, 21 of 28 september 2008, van 14 tot 20u.

    Al kort: de stijlen lopen erg uiteen, de mate van kunde op gitaar ook, en toch zijn we erin geslaagd om eenvoudige nummers alemaal samen te spelen, met ruimte voor improvisatie voor wie dat wou.
    Een eerste keer is aarzelend kennis maken, wat over gitaren praten, en waar men vandaan komt. Later op de avond kwam ook aan bod waar we naartoe willen. Ook dat is nog wat aftasten en mogelijkheden zoeken, maar er zit toekomst in deze muziek. En variatie. Ik ga er alvast mee door! met steun van enthousiaste gitaargenieters natuurlijk :-)

    Wat gitaarspel betreft: Er kwam van alles aan bod; eenvoudige covers, fingerpicking, tot zelfs Stotzem nummers, Montgomery nummers... Ik heb er intens van genoten.

    Ook van mensen die er nu niet konden zijn heb ik nog berichten ontvangen: men wil mee de schouders eronder zetten, de bijeenkomst op sites promoten.
    Zelfs gewwon goede gitaren aanbrengen voor wie ze wil bespelen of proeven - zonder commerciële bedoelingen.

    Ik laat het nu wat bezinken, en ik zorg ervoor dat er wat foto's bijkomen.. ik was bijna vergeten er te nemen! Er zijn heel wat formules van bijenkomst de revue gepasseerd. Ik weeg het één en ander af en leg contacten om de volgende editie inhoud te geven. De aanwezigen kreeg alvast een huiswerk mee tegen dan!

    Tot gauw!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2004
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    552

    Thumbs up

    Het was echt de moeite waard, goede sfeer, heel tof ook om kennis te maken met de anderen. De eerste keer is nog een beetje aftasten, maar het is duidelijk dat dit kan groeien tot een heel interessant gebeuren.

    Bedankt Laser voor de organisatie !

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Exclamation Nieuw treffen gitaar

    Beste vrienden,

    nu het nieuwe jaar een feit is, is het ook tijd om een nieuw treffen te plannen.

    Voor een nieuw treffen voor akoestische gitaristen wil ik eerst dit vragen:
    welke datum draagt jullie voorkeur weg:
    7 maart 2009
    of 14 maart 2009?

    Locatie: zoals vorige keer: provinciedomein Het Vinne te Zoutleeuw, België,
    van 10 uur tot 17 uur.

    Geniet nog na van de feesten, en haal die gitaar uit het stof!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2004
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    552

    Standaard

    Prachtig ! De vorige bijeenkomst was super, dus ik wil er deze keer zeker weer bij zijn !

    14 maart gaat voor mij niet, want dan is het de verjaardag van mijn dochter, en dat is heiliger dan Kerstmis of Pasen.

    7 maart is geen probleem.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard


    Je bent er als eerste bij, Chris,
    en alle begrip voor je motivatie: 7 maart gaat voor mij ook beter.

    Nog liefhebbers?

    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  8. #108

    Standaard

    Deze gaat dicht mensen, info over de nieuwe vlaamse meeting is te vinden in de sticky "AG treffen Vlaanderen maart - 2009"
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top