Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19
    Ik heb rond de 375 euro uitgegeven aan losse onderdelen. Die body was maar 40 euro (!!!) en die is masterlijk... Kans aan je neus voorbij laten gaan .
    Ja verdorie dat was em inderdaad, 40 euro. Bah... Ik dacht te mooi om waar te zijn, zal wel triplex zijn ofzo ... :P

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 maart 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    302

    Standaard

    Paste de brug gewoon op de gaten die al in jouw squier body zaten? Ik had begerepen dat ze bij squier nog al eens de gaten wat dichter op mekaar doen.
    Dat moet ik bij die van mij dan eens nameten.
    Ik heb ook de meeste onderdelen binnen voor mijn upgrade, maar heb nog geen tijd gehad om eraan te beginnen...
    Ook moet ik de gaten voor de tuners vergroten en ik weet nog niet hoe ik dit het beste kan doen zonder dat de gaten niet meer op één lijn liggen...
    epi G400 met SD jazz/JB zebra
    gepimpte Squier affinity Strat
    S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
    Marshall S80

  3. #23
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmedoris
    Paste de brug gewoon op de gaten die al in jouw squier body zaten? Ik had begerepen dat ze bij squier nog al eens de gaten wat dichter op mekaar doen.
    Dat moet ik bij die van mij dan eens nameten.
    Ik heb ook de meeste onderdelen binnen voor mijn upgrade, maar heb nog geen tijd gehad om eraan te beginnen...
    Ook moet ik de gaten voor de tuners vergroten en ik weet nog niet hoe ik dit het beste kan doen zonder dat de gaten niet meer op één lijn liggen...
    malletje maken met de grotere gaten. Malletje klemmen op de kop, en met een metaalboor (met zo'n puntige kop dus) heel rustig met een kolomboor uitboren. Plankje eronder tegen het splinteren kan ook handig zijn. Weinig kracht op de boor en het boortje zijn werk laten doen.

    Wat betreft die brug: Bij squiers is de spacing vaak ietsjes smaller. Is gemakkelijk aan te passen. Heb er pas nog een hele uitleg van gepost. Met de zoekfunctie moet die te vinden zijn.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmedoris
    Paste de brug gewoon op de gaten die al in jouw squier body zaten? Ik had begerepen dat ze bij squier nog al eens de gaten wat dichter op mekaar doen.
    Ja die brug kon ik er zonder moeite opschroeven.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  5. #25

    Standaard Elementen-potmeters

    Hallo,

    Ik ben ook bezig een strato te bouwen, een SSH. Weet alleen niet wat voor potmeters te gebruiken... Welke toon en volume potmeter kan ik het beste gebruiken voor 2 single coil elementen en 1 humbucker op de brug. Ik vroeg me af wat Thijs voor deze gitaar heeft gebruikt. Maar misschien kan iemand anders me antwoord hierop geven?

    B.v.d.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798
    no life without music

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Sorry, had even gemist dat er in 'mijn' topic gepost was. Heb je ondertussen al gevonden wat je zocht?
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top