Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 377
  1. #271
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    haha, daar ga je op terugkomen (tenminste, als je met veel fx werkt). In November is er waarschijnlijk een Werkbank-meeting... als t goed gaat kun je m dan er dan in real life mee zeulen.

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  2. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    haha, daar ga je op terugkomen (tenminste, als je met veel fx werkt). In November is er waarschijnlijk een Werkbank-meeting... als t goed gaat kun je m dan er dan in real life mee zeulen.
    Geinig, heb ik dat weer gemist.. ?
    Zal straks eens zoeken, heb altijd wel zin in een meeting, en ik heb nog een zelfbouw booster

  3. #273
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    De meeting is nog niet 'officieel' Valoosj en ik zijn bezig met wat te plannen. Zodra we een datum+plek (vermoedelijk Antwerpen) definitief hebben laten we t horen!

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  4. #274
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    De meeting is nog niet 'officieel' Valoosj en ik zijn bezig met wat te plannen. Zodra we een datum+plek (vermoedelijk Antwerpen) definitief hebben laten we t horen!
    oke gaat er nu fineer op, of zit het er al op?
    no life without music

  5. #275
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    er zit nog geen fineer op. In 1e instantie was het hout wat ik nu gebruik puur om te testen. Dat is het nog steeds, maar ik overweeg om te gaan kijken hoe 'mooi' ik dit hout kan maken. Mss zie ik wel van fineer af. Mss ook niet. Ik ga nu alles functioneel af maken. Als dat allemaal in orde is, komt de buitenkant weer aan de beurt.

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  6. #276
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Driehuis
    Berichten
    1.060

    Thumbs up "The Spaghetti Incident"

    Mijn god ponq wat een spaghetti! Ik vind het bij mij al aardig wat draad bij elkaar maar dit! Ga je de signaal draden met coax kabeltjes doorverbinden of met gewoon draad? Ik heb nu grotendeels coax gebruikt, en op aanraden aparte voedingen en ik ben nu 'brom/ruisvrij'.
    Ik ga vanavond de zojuist binnengekomen BYOC Classic Phaser in elkaar brouwen, de kit ziet er erg goed uit. De fuzz heb ik nog steeds niet werkend...

    Ik ben benieuwd naar je eindresultaat!
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

  7. #277
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    Ik heb wat shielded kabel liggen, maar ik was van plan 'normaal' spul te gebruiken. Door je vraag ben ik ff gaan meten. Ik schat dat ik gemiddeld per effect alleen al voor de 'in' en 'out' 75cm aan kabel nodig heb. Dat is heen en weer van channel_selector naar footswitch naar effect... eigenlijk realiseer ik me nu pas dat ik op ruim 10 METER aan interne bedrading uit ga komen. Hoe dit uitpakt... only one way to find out.

    Shielded kabel heb ik iig achter de hand voor, als het nodig is, de high gain pedalen. (Dr Boogey bijv.).

    Coole phaser! Ik heb de tonepad Phase90 ook in mn multi-fx. Ben benieuwd hoe jouwe uitpakt.

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  8. #278
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Oeh, ik denk het dan, kan hem zo snel niet vinden, die van Valoosj is idd een board, die nóg groter is.

    Wel gaaf, daar niet van, maar ik moet er niet aan denken om daar steeds mee te moeten zeulen..
    Dankjewel Nielsje. Het zeulen valt best mee, of ben ik dan zo sterk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    Coole phaser! Ik heb de tonepad Phase90 ook in mn multi-fx. Ben benieuwd hoe jouwe uitpakt.
    Die ga ik ook maken, maar met nog wat mods op.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    De meeting is nog niet 'officieel' Valoosj en ik zijn bezig met wat te plannen. Zodra we een datum+plek (vermoedelijk Antwerpen) definitief hebben laten we t horen!
    Gisteren gemaild met de 'huisbaas' van ons repetitiekot met de vraag of er een zaterdag in november vrij is, en we de bar mogen gebruiken. Indien hij positief antwoordt (wat ik wel vermoed) dan is de meeting in Lint, net ten zuiden van Antwerpen. Er zal zeker nog een topic over geopend worden eens ik zekerheid heb. Vooral over die bar, indien we die niet mogen gebruiken zie ik geen enkele reden waarom we verder het kot niet mogen gebruiken en ga ik de drank wel regelen met een bak bier of 3. Maar goed, dat houden we voor het aparte topic eens dat open is.

    Ponq, werk dus maar een beetje door dat er meer afgewerkt is aan je bakkie.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  9. #279

    Standaard

    Knap werk!!

    http://profile.ultimate-guitar.com/toomuchgear/

    en die DIY DOD 250 demo --> :O

    prachtig effect
    it's better to burn out than to fade away

  10. #280
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    Bedankt voor het compliment Soupero!

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top