Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 28363738
Weergegeven resultaten: 371 t/m 377 van 377
  1. #371

    Standaard

    Geweldig! zodra je een vero of perfbord layout hebt houdt ik me aanbevolen.
    Zelf ben ik op dit moment ook fx aan het bouwen om te kijken welke er in mn rackje komen. een stuk of 20 heb ik er en een stuk of 10 zitten er in de planning. de beste 6 komen in mn rackje de lonely star zou daar denk ik ook vast in kunnen denk ik zo

    ziet er netjes uit!

  2. #372
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Hey Auke,

    Printje ziet er erg strak en professioneel uit, zeker met die platte 'multi' snoeren! Ik ken de amp niet eigenlijk.

    Heb nog steeds plezier van je box of rock printje, heerlijke boost heeft die overdrive btw.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  3. #373
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    thanks mensen, leuke reacties!

    De 3-knob versie heb ik bijna klaar. Ik kan die vanavond denk ik uploaden.

    Een vero/perf ga ik zelf niet maken (kan ik helemaal niet ) maar als iemand anders dat voor mekaar krijgt, dan post ik m zeker!

    Trouwens, of t pedaal klinkt zoals de versterker... geen idee. Het zal er op zn hoogst iets 'weg van hebben'. Ik ken de versterker alleen van youtube. Het is ook niet (meer) mijn bedoeling om die versterker in pedaal vorm te gieten.

    Wel is de 'topologie' aardig gelijk. De volgorde van de gain-stage, de plek van de EQ's, etc. In de 'normal'-stand is de gain en headroom ook aardig gelijk. In de Hot stand is de headroom eigenlijk te klein, waardoor je veel eerder oversturing krijgt. Klinkt natuurlijk prima maar is anders dan de amp.

    Ik vond het wel grappig om in een review (cq sales praatje) van de Lonestar door Andy Timmons te horen dat hij de amp zo lekker warm vond. Hij draaide de bas zelfs terug. En ja, dit pedaal heeft van zichzelf al veel bas. Ik herkende dus wel wat hij zei

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  4. #374
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    voor de liefhebbers een youtube filmpje met wat sounds van de lonely star:

    http://www.youtube.com/watch?v=VIDKarOeMFo

    Khad niet veel tijd (khad in t begin niet door dat de lead-switch al aan stond...) maar t geeft wel n aardige indruk denk ik.

    Ik hoop binnenkort eens fatsoenlijke clips te kunnen maken...

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  5. #375
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Zo, die klinkt lekker! Vooral het medium-gain stukje met de schakelaar op thick. Dik en romig, precies zoals ik het graag hoor, maar moeilijk te vinden. Hoe het er nu voor staat, is het een erg(!) veelzijdig pedaal, maar voor mij zijn er nu nog wat te veel mogelijkheden. Maar met een 3-knobs versie en en twee schakelaars minder zie ik hem al helemaal zitten... Verdorie, weer eentje bij op mijn bouwlijstje. Ik was net bijna klaar!
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  6. #376
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    Thanks!

    En....ik heb goed nieuws voor je

    de 3-knob versie staat al op DIYstomp (zie linkje paar posts naar boven).

    En de switches kun je weglaten. Gewoon met jumpers op het pcb de positie vast zetten.

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  7. #377
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Jah, ik kwam net op het forum, zie dat dit topic in de werkbank bovenaan staat. Hopend op wat vooruitgang aan je massief grote (on)ding klikte ik er maar op. Wel teleurstellend hoor Auke!











    Al is je lonely star wel vet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top