Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 176 van 252 EersteEerste ... 76126166174175176177178186226 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.751 t/m 1.760 van 2514
    Senior Member

Standaard

En maar weer een update:

Afgelopen dinsdag de Small Stone gekregen, die zit er nu dus in. Héél fijn pedaaltje.
    In de planning staat een Engl 930/60 poweramp, dan ga ik weer flink sleutelen. Komt binnenkort.

Standaard

@Minion:

Die Triaxis is een heerlijke preamp! Nooit wegdoen, hooguit iets erbij!
    Die 'plectrumhouder' heb ik zelf ook op zo'n ''19" blindlaat zitten...''

Succes... maar dat moet wel lukken!!!
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    @Minion:

Die Triaxis is een heerlijke preamp! Nooit wegdoen, hooguit iets erbij!
    Die 'plectrumhouder' heb ik zelf ook op zo'n ''19" blindlaat zitten...''

Succes... maar dat moet wel lukken!!!
    Ja, die TriAxis is echt geweldig. Ongelooflijk wat een veelzijdig en kwalitatief briljant geluid er uit een 1HE pre-amp kan komen. Ook de CC-opties, relays schakelen enz. maken het apparaat meer dan compleet En die plectrumhouder is top Nooit meer per ongeluk een plectrumpje vergeten ofzo.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Sinds gisterenavond een nieuwe poweramp in bezit en meteen begonnen met het overhoop halen van mijn racks. Dit is het resultaat, de voorkant is dus 'af':

Excuses voor de slechte kwaliteit.
    De achterkant is nog een complete chaos, dus die ga ik nog niet op foto zetten. Eerst maar weer eens het een en ander bestellen (voornamelijk nieuwe kabel).
    En ik heb besloten om toch maar voor een Harley Benton Powerplant te gaan. Voornamelijk omdat die via IEC gevoed kan worden. Ik heb nl geen stekkerdoos in het bovenste rack.

Standaard

Het is dus gelukt! congrats! ziet er goed uit!
    Veel plezier ermee!

Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Thanks, dat gaat wel lukken! Hij blaast echt als een malle en er zitten heel wat schakelbare functies op (die ik wellicht niet eens ga gebruiken :P).
    Nu nog op zoek naar een goed cabinet.

Senior Member

Thumbs up

Was je nou nog van plan om die ENGL eindtrap te vervangen op termijn?
    Ziet er goed uit verder, compromisloos setje lijkt me.

Edit: oops! lees nu je post nog 's, blijkt dat die ENGL nieuw/2ehands is.
    Je had toch een Peavey eindtrap?

Standaard

Haha, ik denk al, lekker subtiel Henri, direct afgeven op de gloednieuwe eindtrap...
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Haha ja, er zijn nog geen plannen om die weg te doen. Aangezien hij er pas 2 dagen bij staat .

Ik had inderdaad een Peavey eindtrap maar had altijd al het gevoel dat 6L6 het voor mij meer zou doen. Toen kwam Resly langs met zijn Engl 930/60 die hij wilde verkopen. Hij bood mij aan te wachten met verkoop totdat ik de Peavey had verkocht, waarna ik zijn Engl over kon nemen. Maar hij was gecharmeerd door de Peavey, dus we hebben een ruil gemaakt. Kan hij een poosje spelen met de Peavey en die uiteindelijk verkopen en heb ik gelijk een nieuwe eindtrap met de buizen die ik wil (want de 1:1 test was verbluffend, zie ook het andere topic) en belachelijke schakelfuncties. De Engl heeft namelijk 2 volume en presence functies (A/B) per kant, een bass boost en een input switch (ook A/B). Allemaal met relais (nu vanuit mijn G-Major) te schakelen! . En er zit ook een effectsloop in. Helaas is die niet parallel te draaien, dat zou echt ultiem zijn. Nu is het voor mij een beetje nutteloos. Maar wie weet...

Senior Member

Standaard

Ik heb een kleine update.
    Ik vond de 2HE flightcase die ik had nogal lomp en groot, dus heb een rackbag via Thomann gekocht.
    Voordelen:

- lichter
    - compacter
    - minder hard, dus als je per ongeluk tegen een kozijn o.i.d. aanstoot springt de lak niet meteen v.h kozijn.

En natuurlijk, de foto's:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten