Dat heb i kzelf ook een beetje en dat komt door de body (links boven bij de strapholder) daar is de body anders dan een normale manson.
Maar wacht maar tot de beschermlaag eraf mag en er bladzilver op de headstock zit![]()
Dat heb i kzelf ook een beetje en dat komt door de body (links boven bij de strapholder) daar is de body anders dan een normale manson.
Maar wacht maar tot de beschermlaag eraf mag en er bladzilver op de headstock zit![]()
Hier wat shiny pictures!
![]()
Ik moet zeggen dat ik toen de beschermlaag erop zat het geen mooie gitaar vond. Daar moet ik nu even keihard op terugkomen want zo ziet er toch wel heel erg vet uit! Die humbucker met metalen ring past er echt perfect bij zo!
Thanks!
Ik zit nu even met het volgende, ik wil nu een soort van binding om de body heen maken, maar normale bindings zijn gefreesd en dat moet ik niet, ik wil gewoon iets van een rubberen rand die om de spiegel en een stukje body gaat, heeft iemand een idee?
Kijk eens bij de bouwmarkt. Diverse modellen tochtstrips etc. Misschien zit daar iets bij?Oorspronkelijk geplaatst door Kevz0r
Wat onwijs vet! ziet er echt strak uit die spiegel!
Maar ehm... persoonlijk vind ik de bovenste hoorn net wat aan de dikke kant. Op de originele manson vind ik m iets mooier. En dat kleine stukje spiegel dat mist bij de hals... waarom is dat ?
sorry, moest even wat kritiek leveren. Toch vind ik het een mooie gitaar! Goed gedaan.
Te koop:
Hughes & Kettner Duotone 100W buizentop
Kool & Elfring 2 x 12" cabinet (Celestion Vintage 30)
Blackstar DistX buizendistortion in goede staat, incl adapter
Goed gezien van de dikte, die klopt idd niet, helaas. Dat missende stukje spiegel was een domme fout van mijzelf, ik lette niet op en zaagde het verkeerde stukje af hehe. Ik heb hier nog wat glas liggen dus das geen probleem.Oorspronkelijk geplaatst door KoenB
damn wat een gitaar
ben zelf ook van plan om zo'n stuk plexiglas op m;n gitaar te maken...
maar dat zagen...
ging dat prima zonder problemen? of moeten er nog speciale handelingen voor verricht worden? (ik las iets over afkoelen???)
en de gaten voor de pups en potmeters kunnen gewoon met een boormachine?
het is plastic, dat kom je te weten als je even dit topic leestOorspronkelijk geplaatst door RoelTM
no life without music
Favorieten/bladwijzers