Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 177 van 1260 EersteEerste ... 771271671751761771781791872272776771177 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.761 t/m 1.770 van 12594

Discussie: Post je collectie

  1. #1761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    @ Mike McCready: Ja dat zijn echt mijn lievelingsgitaren! Die Strat heeft echt een dikke v-hals. Echt 50's speelt zo goed! En die Tele heeft echt een 70's feel. Ja ik ben wel te spreken over de Fender RI's. Overigens, de Strat is een Japanner en de Tele een Mexicaan.
    Dat is een '54-er R.I. toch? Ik heb momenteel een 50th anniversary deluxe (zelfde sunburst, maple hals, maar gouden hardware). Alleen dat ding ontstemt heel erg snel. Heb de tremolo al strakker laten zetten en daarna zelfs laten blokkeren, maar het ontstemmen blijft. Die R.I.'s schijnen toch wel van iets betere kwaliteit te zijn hoewel ze allebei qua prijs gelijk liggen (volgens mij).
    Hoeveel heb jij ervoor betaald (nieuw, 2ehands) als ik vragen mag?

    Als ik zou switchen is het enige wat ik wel ga missen de S-1 schakelaar op de volume-pot. S-1 uit en halselement geactiveerd bij clean spel, S-1 aan en halselement geactiveerd bij lichte crunch en S-1 aan en brugelement geactiveerd bij een vettere scheur. Heerlijke toon geeft dat!
    Klinkt allemaal net iets rauwer en voller (in de standen waar ik hem gebruik pakt hij het middelste element erbij en zet die in serie in plaats van parallel zoals ie bij stand 2 en 4 van de 5-standen schakelaar doet)
    Laatst gewijzigd door Mike McCready; 28 december 2006 om 19:00

  2. #1762

    Standaard

    Nu ik toch eindelijk een familiefoto heb kan ik het niet laten om hem hier ook even te plaatsen:



    Mesa Mark III
    Engl standard 4x12
    Fernandes Vertigo standard- dimarzio superdistortion, staat in E of drop D
    Ibanez Iceman-dimarzio superdistortion, staat in C
    Ibanez RG550-emg 81, staat in E
    Dean korina flying V-dimarzio evolution, staat in B
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  3. #1763
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    @ Mike McCready: Ja het is een 54 RI! Super ding!
    Sowieso is de mijne geen Amerikaan, dus ik weet niet of je dat wilt. Het is een Japanner die mij 500 euro 2de hands heeft gekost. Hij ontstemt helemaal niet snel, hoe wild ik ook mijn tremelo gebruik. Dat vind ik wel chill. Ik snap niet dat dat bij die van jou niet het geval is. Misschien zet je de snaren er niet goed op ofzo? Daar moet je toch eens op letten.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #1764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    @ Mike McCready: Ja het is een 54 RI! Super ding!
    Sowieso is de mijne geen Amerikaan, dus ik weet niet of je dat wilt. Het is een Japanner die mij 500 euro 2de hands heeft gekost. Hij ontstemt helemaal niet snel, hoe wild ik ook mijn tremelo gebruik. Dat vind ik wel chill. Ik snap niet dat dat bij die van jou niet het geval is. Misschien zet je de snaren er niet goed op ofzo? Daar moet je toch eens op letten.
    De snaren zitten met locking tuners vast dus daar kan het niet aan liggen. Gewoon door het oog halen (met het oog zelfs in de goede positie volgens de handleiding van de locking tuners) en de kartelknop aandraaien.
    Is die van jou ook als Amerikaan verkrijgbaar dat je zo weet?

  5. #1765
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    mooie set interessander, vooral die iceman is erg koel, wat voor mesa staat er achter?
    pokkel'n

  6. #1766
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Het land van 1000 tetten
    Berichten
    3.315

    Wink

    New! Update van mijn familie (Model 4 is erbij gekomen


    TE KOOP: KOCH MULTITONE 50W (+FLIGHTCASE met logo) E850 | RMC3 wahwah G. Teese E200 | GIBSON RD CUSTOM uit '78. zie marktplaats of PM VOOR MEER INFO.

  7. #1767
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Hoehoe net foto's gemaakt (lang leve de vakantie!!)
    Check it out:







    Nice guitarras!
    ik heb vandaag nog op de telecaster deluxe gespeeld (MIM toch?)
    echt een mooi en goed ding
    en wat voor een strat heb je daaro? ook mooi! (en de LP en die andere Epi ook, goede smaak)

  8. #1768
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Aah thanx! T is een Japanse 54 RI strat. En die Tele is inderdaad MIM. Nog niet helemaal er uit wat ik er van vind. Vet geluid. Maar misschien niet echt het geluid waar ik naar op zoek ben. Vandaag een rooie Jazzmaster gespeelt. Goh mooie gitaar..
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #1769
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    323

    Standaard

    De twee broertjes Fusion:



    Gaan binnenkort weg voor een afstelbeurt.

    En ...



    Maar even een plaatje van mijn nieuwe Jackson.

  10. #1770
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    139

    Standaard

    erg mooie jackson hierboven, normaal ben ik geen fan zulk soort gitaren maar die blauwe vind ik erg mooi.

    ik heb de collectie een beetje uitgedund, resonator en squire zijn verkocht,

    Laatst gewijzigd door keithvandentol; 30 december 2006 om 19:10
    mygear.
    7ender stratocaster
    homemade stratocaster
    epiphone wilshire
    squire telecaster
    cimar sg/london city neck
    7ender ultimate chorus amp
    pearl phaser
    ibanez ts
    fuzz
    wah

    forsale.
    egmond acoustic1
    pm voor meer info

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top