-
Nieuwe Ibanez Modellen voor 2007.
-
-
-
-
-
en het merendeel is weer eens ongelooflijk lelijk. zijn we toch gewend van ibanez? :)
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
deze vind ik dan nog wel mooi maar helaas weer geen pickupringen !! GVD !!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
deze vind ik dan nog wel mooi maar helaas weer geen pickupringen !! GVD !!
Is 1 min werk glasje. :)
Maar hij is idd erg koel.
IK vind de meeste wel mooi anders, prima aanvulling op de huidige modellen, alleen die roze, daarvan is de kleur nogal fout, maar zoals altijd zijn ze in meerdere kleuren leverbaar.....
-
Waar heb je deze trouwens vandaan, ziet er erg uit als de nieuwe gitaren voor japan(die rare kleuren iig), europa kan afwijken.
-
Ik vind ze allemaal zo metal.. Als die Vee's ietsje minder metal en modern zouden zijn zou ik ze nog tof vinden. Die 8 snaar heeft trouwens wel een dikke hals!!! :chicken:
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Is 1 min werk glasje. :)
Maar hij is idd erg koel.
.....
1 minuut werk ? moet bj de neck pickup een stuk uit het raampje zagen omdat die pickup heel dicht tegen de neck aan zit
-
Ik vind ze waanzinnig! Alleen inderdaad: waar heb je ze vandaan?? Ik wil wat meer informatie, want sommigen zijn veel belovend. Er zitten alleen niet zo gek veel prestiges bij he?
-
Citaat:
1 minuut werk ? moet bj de neck pickup een stuk uit het raampje zagen omdat die pickup heel dicht tegen de neck aan zit
Hmm, dan heb je de foute ringen.
Ik heb bij mijn RGT3020 pickupringen op gezet en dat werkt prima(alleen niet met te grote pickupcovers van vox h).
Je moet zorgen dat de randen niet te groot zijn, verder is het een eitje.
-
Die V's zijn vet! Eindelijk eens een niet té extreme V met mooie inlay en kop! heftig toch :)
-
Kheb net gelijk ff zitten zoekenen een site gevonden waar veel vd nieuwe modellen al te koop zijn, de V's zijn hier bv 700 euro
http://www.thomann.de/gb/ibanez_xpt700_rch.htm
-
Hmmm, mooie gitaren zitten er tussen. Die roze is niet helemaal mijn kleur maar die dubbele streep over de body vind ik wel goed staan. Verder veel 7 snarige types. Die 8-snaar valt me vooral op. Ook die zwarte met die positie-dot (of eigenlijk sterretjes) die golvend over de hals lopen. Maar hoe zit dat met dat nummer 69; doet me aan sex denken, maar is dat ook de bedoeling?
-
Jammer van die gejatte Warrior.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Die 8 snaar heeft trouwens wel een dikke hals!!! :chicken:
Zou je niet verwachten he :hippie:
-
Die eerste,roze RG vind ik wel heel erg vet.Die zou ik wel graag willen hebben.Serieus.Erg mooi.Lekker knallend enzo maar ja zou wel weer iets van ruim 12/1300 ballen gaan kosten :mad: Vind die V's wel aardig maar vind die haakjes onderaan de poten niet zo mooi.Die nieuwe Steve Vai,wat is het verschil met de voorgaande modellen?Vind hem niet veel anders geworden maar goed.Misschien dat er een of meerdere blaadjes bij gekomen zijn in de hals :D ;) Veder erg mooie modellen tussen.Heb altijd al de RG's wel mooi gevonden,zeker de Prestige series.
-
IK WIL DIE WITTE V!
/pakt nier.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
Jammer van die gejatte Warrior.
Die ibanez is de nieuwe sig van muhammed suicez(sp?) van Necrophagist die weer heel erg fan was van chuck schuldinger die zo beetje alleen maar B.C rich stealth's gebruikte en daar is de warrior losjes naar gemaakt.
http://youtube.com/watch?v=_UlBWOFUYyo
Die van muhammed heeft een soort matte afwerking die ik eigenlijk mooier vind als die nu verkocht word.
-
-
De winternamm gaat ons verblijden met de meest uitbundige JEM allertijden.
Een plexiglazen transparant geswirlde Jem met leds in de body. Dit om het 20 jarige bestaan te vieren. Het is de meest bizarre JEM tot op heden.
De rest van de modellen van 2007 kende ik al maar ben wel gecharmeerd van de nieuwe afwijkende bodies (of ze nou "geleend" zijn of niet).
Mzzltov
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noid
Maar hoe zit dat met dat nummer 69; doet me aan sex denken, maar is dat ook de bedoeling?
Ja dat kan ook ;) maar ik denk dat ze het sterrenbeeld vissen bedoelen. Waarom, dat weet ik ook niet...
Misschien omdat er naast Ibanez "Alex" ofzo staat. Signature? En dat die dan vissen is?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay Cal
De winternamm gaat ons verblijden met de meest uitbundige JEM allertijden.
Een plexiglazen transparant geswirlde Jem met leds in de body. Dit om het 20 jarige bestaan te vieren. Het is de meest bizarre JEM tot op heden.
Mzzltov
ik ben erg benieuwd !!! ik wil foto's zien !!!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
Ja dat kan ook ;) maar ik denk dat ze het sterrenbeeld vissen bedoelen. Waarom, dat weet ik ook niet...
Misschien omdat er naast Ibanez "Alex" ofzo staat. Signature? En dat die dan vissen is?
Of kreeft.....
-
Citaat:
ik ben erg benieuwd !!! ik wil foto's zien !!!
http://i142.photobucket.com/albums/r...h/Preview2.jpg
-
En ik dacht dat ze een geintje maakten lol.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
en het merendeel is weer eens ongelooflijk lelijk. zijn we toch gewend van ibanez? :)
Word, bitch!
D'r zit echt geen enkele mooie tussen.. Wanneer gaan ze weer 's een mooie Talman met lipstickpups uitbrengen..
-
Citaat:
Of kreeft.....
Oh ja, ik weet het ook allemaal niet uit mijn hoofd...
-
Citaat:
Dat word eindelijk eens een Vai model die ik wél mooi vind.Toevallig nog fotos van de hele body?Wel erg fraai :D
-
Ik vind ze allemaal wel heel erg gaaf. Jammer alleen dat er geen floyd op de 8 string zit...echt heel jammer. De zevensnaar S vind ik wel te GEIL voor woorden.
-
om de vraag te beantwoorden waar ik die plaatjes van heb: ze komen van het forum van de Jem site van Ibanezrulez.com
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
om de vraag te beantwoorden waar ik die plaatjes van heb: ze komen van het forum van de Jem site van Ibanezrulez.com
Bedoel je niet gewoon jemsite.com ? Daar heb ik ze namelijk vandaan. Ibanez Rules en jemsite staan los van elkaar alleen is Rich (de man achter IbRules) iemand die vaak post en helpt.
-
hmm hele vette gitaartjes.
http://p222.ezboard.com/fespguitarsm...ID=45318.topic
daar staan nog meer nieuwe modellen en uitvoeringen.
of ik heb et verkeerd
gegroet strat 91
-
Damn, die zijn wel mooi!
Maarja, de grote vraag is: zijn er nieuwe lefty's...?
-
Hier ook een lijstje met nieuwe ibanez gitaren + specs
http://mobelle.mobisphere.nl/blog/1206
Er zitten toch een paar hele vette tussen.
-
-
Krijg je die standaard erbij?
-
Typisch Ibanez. Ik heb er niks mee, maar ze verdienen wel mijn respect voor de manier waarop ze altijd weer met mooie en verrassende kleurcombinaties komen. En ze zijn ook niet te beroerd om een keer iets nieuws te proberen. Hulde.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
Krijg je die standaard erbij?
Nope, wel een speciale koffer
http://dynamic01.mobisphere.nl/conte...27/2_B_3_3.jpg