ben ik gitaar aan het spelen begint er ineens iemand in het engels doorheen te lullen! en daarna gaat 'ie piano spelen (niet eens mooi) hebben jullie dit ook wel is? radio op je gitaar?? weet iemand hoe dit komt?
Printable View
ben ik gitaar aan het spelen begint er ineens iemand in het engels doorheen te lullen! en daarna gaat 'ie piano spelen (niet eens mooi) hebben jullie dit ook wel is? radio op je gitaar?? weet iemand hoe dit komt?
zolang het maar geen radio 10 fm is toch???
hahan nee dat niet maar net kreeg ik iets in het arabisch ofzo dat is ook niet alles
Lol ja, dat probleem heb ik ook, al heb ik het nog maar zelden voorgehad, maar als je dan die overdrive openzet hebben ze wel wat minder praat :smile:
Ik heb er vooral last van als ik mijn wah-wah op de treble stand zet...een of ander duits gelul en ook echt van die Deutsche Slager, niet echt de muziek die normaal uit m'n versterker komt. Ik heb het een keer nagevraagd, het ligt gewoon aan de frequentie die je met je snaren opvangt, niets tegen te beginnen(of je moet genoeg geld hebben om je kamer te isoleren, geluidsdicht en nagenoeg hermetisch)
Maar goed, niet naar luisteren en gewoon doorspelen.
Dat is een Aarde probleem, je gitaar is niet goed geaard en vangt radiogolven op. in een gitaarwinkel (met reparatie ficiliteiten) kun je dit laten repareren.
whaaaahaaaa ik had t ook een keer toen kwam er britney spears door heen altijd fijn als je net nirvana aan t spelen bent hahahahahahaa
als het toch arabisch is kunnen we via jou die bin laden misschien een beetje in de gaten houden...
Da's wel handig ja...hehe, nieuw wapen in het amerikaanse arsenaal, een stratocaster met een slecht geaarde versterker :wink:
Dat had ik eerst ook wel eens, maar sinds we verhuisd zijn niet meer. Ligt misschien ook aan in welke regio.
In ieder geval werken je gitaarkabels dan als antenne. En hoe goedkoper de kabels, des te beter je ontvangst :smile:
ik had en paar jaar geleden en hughes & knetter top die ik oa om die reden ook heb weggedaan altijd radio moskou!
opzich nie zo erg maar met een optreden dan baal je man.
Wat voor een Wahpedaal heb je? Ik heb dat namelijk ook wel 'ns gehad, toen had ik slechte kabels, en als ik dan m'n wah (Aria) aanzette kreeg ik studio Frankrijk uit m'n versterker. Ik heb nu een goede wah (Dunlop), en ik heb er geen problemen meer mee.
Hele verbetering toch ???Citaat:
Op 2001-11-05 08:22, schreef Dila:
whaaaahaaaa ik had t ook een keer toen kwam er britney spears door heen altijd fijn als je net nirvana aan t spelen bent hahahahahahaa
jazeker
in die tijd had ik geen effecten op mijn amp geloof alleen 1 delay(voor solos)Citaat:
Op 2001-11-05 12:20, schreef Anavrin:
Wat voor een Wahpedaal heb je? Ik heb dat namelijk ook wel 'ns gehad, toen had ik slechte kabels, en als ik dan m'n wah (Aria) aanzette kreeg ik studio Frankrijk uit m'n versterker. Ik heb nu een goede wah (Dunlop), en ik heb er geen problemen meer mee.
ik wist niet dat jullie allemaal zulke grote britney spears fans waren?? :grin: :grin: :grin:
Het is meer dat ik nirvana gewoon compleet waardeloos vindCitaat:
Op 2001-11-05 14:51, schreef Dila:
ik wist niet dat jullie allemaal zulke grote britney spears fans waren?? :grin: :grin: :grin:
wah's staan erom bekend ( radio gevoeligheid) en meestal heb je het met een scheur aan of die nou in je combo zit of uit een pedaaltje komt veel erger ik denk omdat de gain hoger is en dan is je signaal gevoeliger ofzo...
laten we maar niet weer ruzie over nirvana gaan maken :razz:
He jammer, ik had er net weer zin in :grin: :grin: :grin:
Maareh.... ik vind Britney wel lekkerder om naar te kijken dan naar Nirvana. Maar dat zal jij vast wel anders vinden he.....
Hmm.... zijn er ook gitaren die MTV kunnen ontvangen ???
haha mijn versterker is dus ook een H&K misschien zijn het stiekem wel radio's :wink:Citaat:
Op 2001-11-05 12:04, schreef taylor:
ik had en paar jaar geleden en hughes & knetter top die ik oa om die reden ook heb weggedaan altijd radio moskou!
een probleem met aarde kan het wel zijn maar een muziekwinkel kan me denk ik niet helpen want m'n stopcontact is niet geaard. Goedkope kabel kan het ook nog zijn want ik kreeg me kabel gratis. Maar ach zo'n probleem is het niet. En britney spears is leuker om te kijken dan Nirvana maar via je versterker kan je ze toch niet zien... Dan maar Nirvana :smile:
nou ik vind nirvana leuker om naar te kijken kurt is best lekker :grin:
ik heb van alles gedaan om het weg te krijgen tis me nooit gelukt.
trouwens hij had er niet altijd last van het begon gewoon soms(wat nog erger is)en dan was het weer weg
volgens mij was het gewoon een geheime bootschap van binladen , net zoals dat duits, niet een beetje toevallig :grin:Citaat:
Op 2001-11-05 08:38, schreef ekkerman:
als het toch arabisch is kunnen we via jou die bin laden misschien een beetje in de gaten houden...
hahahahaha :grin: lol
geheime boodschap voor gitaristen?Citaat:
Op 2001-11-05 21:33, schreef B_FORCE:
volgens mij was het gewoon een geheime bootschap van binladen , net zoals dat duits, niet een beetje toevallig :grin:Citaat:
Op 2001-11-05 08:38, schreef ekkerman:
had 'ie eerst wel ff Engels moge leren
naja laat ook maar
Heb je nog nooit van een beeld-buizenversterker gehoord dan :wink:Citaat:
Op 2001-11-05 17:58, schreef Ic3gl0vE:
haha mijn versterker is dus ook een H&K misschien zijn het stiekem wel radio's :wink:Citaat:
Op 2001-11-05 12:04, schreef taylor:
een probleem met aarde kan het wel zijn maar een muziekwinkel kan me denk ik niet helpen want m'n stopcontact is niet geaard. Goedkope kabel kan het ook nog zijn want ik kreeg me kabel gratis. Maar ach zo'n probleem is het niet. En britney spears is leuker om te kijken dan Nirvana maar via je versterker kan je ze toch niet zien... Dan maar Nirvana :smile:
ggggggggg kraaaaaak......bietie bietie gggggg, hello,this is radio vladimir,live from Moskow with tonight live: Britney Spiers in G-string and on Guitar Kurt Koppijn. :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
hahahahh Kurt Kòppijn hahahahha
Ik voel toch in sommige posts nog de gevolgen van de slopende Kurt Cobain discussie :smile:
Of de beste man gitaar kon spelen, daar is iedereen het over eens: nee, niet fantastisch.
Maar of hij ook goeie nummers heeft geschreven is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak. En over smaak valt niet te twisten, dus de hele discussie was vrij nutteloos :smile:
Was toch maar een geintje man!
Ik zei toch ook Britney Spiers! En we krijgen nu ook geen honderden reply's van die dolle tienertjes die van mening zijn dat Spiers, Spears moet zijn!!!!!
Lang leve Nirvana! Zo goed???
:wink: :wink: :wink:
jaaaa goed zo :wink: dat britnie gedoe was toch allemaal een geintje alsof we serieus op een gitaar forum over britnie gaan discusieren (nee ik weet inderdaad niet hoe je dat schrijft :razz:)
[ Hmm.... zijn er ook gitaren die MTV kunnen ontvangen ??? ]
Daar had Knofler het toch al over? :smile:
Play the gitar on your MTV. Maar hij bedoelde natuurlijk speel MTV op je gitaar.
:smile:) :smile:)
Maar het probleem komt het meest voor bij slecht geaarde shit.
al zou ik britney best eens op mijn versterker willen ....eeh...öntvangen
hahahaha jaaa alleen ik niet :smile: kurt was wel lekker alleen zullen we ophouden over britnie? ik haat dat kutkind man
ja kappuh over brietnie speers maar ook over kurt ok?
nou...okee dan mag ik nog een keer heeel hard I LOVE KURT zeggen?
ja hoor, van mij wel... zeg het maar zovaak je wilt maar je hebt het nou wel genoeg geSCHREVEN hiero :smile:
nee ik wil het schrijven
I LOVE KURT!!!!!