Re: een paar vraagjes...?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -No Acces-
Beste mensen
Ik heb mijn oude snaren van mijn bas afgehaald, want ik moet nieuwe. Nu wou ik mijn bas ook eens goed poetsen. wij hebben thuis zo'n auto polish, kun je dat ook voor je bas gebruiken?? En zou het ook beter zijn als je ik mijn toetsen poets? zoja met wat dat dan?
Alvast bedankt
Greetz Darell
het is ook niet heel goed voor je bas als je je al je snaren er in 1 keer afhaalt dan valt alle druk van de hals er af en kan ie verkerd gaan staan en als je ze er dan weer op zet kom er in 1 keer weer druk op te staan:D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruk
het is ook niet heel goed voor je bas als je je al je snaren er in 1 keer afhaalt dan valt alle druk van de hals er af en kan ie verkerd gaan staan en als je ze er dan weer op zet kom er in 1 keer weer druk op te staan:D
Daar zou ik me niet zo heel veel zorgen over maken ;)
Gewoon de snaren eraf, lekker poetsen (gewoon met een vochtige doek, niks geen zooi erop smeren) en nieuwe snaren erop.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 16361
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruk
Daar zou ik me niet zo heel veel zorgen over maken ;)
Gewoon de snaren eraf, lekker poetsen (gewoon met een vochtige doek, niks geen zooi erop smeren) en nieuwe snaren erop.
ok
1 keer maakt niet zoveel uit maar als je het steeds doet als je je snaren wil 'verversen' en je hals dan lekker gaat petsen dan kan het wel schadelijk zijn:)