Oorspronkelijk geplaatst door
D3nnis
Effectkwaliteit is super (en dan nog moeten de geluiden wel je smaak zijn), maar het is jammer dat ze de boot gemist hebben met de tuner die alleen standaard E tuning kan (of is dat in de EX versie anders?), en het is nog jammerder dat het een complete bromtechnische ramp is om dat ding in je setup te hebben. Uiteindelijk op moeten lossen met isolatietrafo's; 1 tussen pedalpro send en preamp in, 1 tussen preamp out en pedalpro return, en 2 tussen pedalpro L en R out en poweramp omdat niks anders werkte (zonder uit te laten zoeken of modificatie van het apparaat zelf nog iets zou kunnen brengen).
Mijn mening: een apparaat dat echt wel potentie heeft, maar achteraf gezien niet echt uitontwikkeld (de niet EX versie dus) is.
Ik hoor in ieder geval niet bij de groep die dit apparaat blind aan iedereen aanraad.
Wat de H90 betreft: niet mijn ding.
Maar ik heb mijn eventueel eclipse dan ook weg gedaan nadat die ook al jaren niet meer aan had gestaan. Thuis pielen met gekke geluidjes vind ik wel leuk, maar eigenlijk gebruik ik verder niet veel meer effecten dan een drive, chorus, en delay, en dat dan ook nog heel traditioneel, een dat lukt best met de spullen die ik al heb. Zo'n H90 is aan mij dan ook niet echt besteed.