Gitaarmarkt doet het weer
Het viel me op dat er op GM geen nieuwe advertenties voor bij kwamen. Even ingelogd en dat bleek niet goed te gaan, allerlei foutmeldingen en je komt in een soort lus terecht waarbij je opnieuw moet inloggen.
[edit gitaarnet] Gitaarmarkt.nl doet het weer [/edit]
Gitaarmarkt ligt op zijn/haar achterste..
Moet weer denken aan die grote storing van een jaar of 5 terug...
Barre tijden waren het...
http://gitaarnet.forum2go.nl
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk