Aangezien mr. Smeets het blijkbaar verleerd is, een topic over een festival dat wel te gekke namen heeft.
Pearl Jam en Muse! :cheerup:
Printable View
Aangezien mr. Smeets het blijkbaar verleerd is, een topic over een festival dat wel te gekke namen heeft.
Pearl Jam en Muse! :cheerup:
begint al goed, zo'n saaie line-up, wat meer nieuwe bands mag wel (en geen saaie synth-rock, britpop bands aub)
ik hoop dat de affiche ietsje leuker wordt dan vorig jaar.. Maar goed dat ik toen maar 1 dag was gegaan en drumstok van placebo gevangen had ;) Best leuk. Heb die aan mijn vriendin gegeven (grote fan) die ondertussen al niet meer mijn vriendin is. :-)
Chill zou zijn wat vlaams geweld : triggerfinger - admiral freebee - das pop - NIET dEUS
en ja grote groepen : nick cave - drive by truckers - john mayer .
met wat geluk zeer leuke groepen.. maar o wee de prijs, het zal wel richting de 200 euro gaan voor een combi :(
prijs was vorig jaar toch niet aangepast
en stond triggerfinger er niet vorig jaar?
de 3de naam is bekend,en ja dit was te verwachten (jammer genoeg)
- Pear Jam
- Muse
- Pink
- ...
- ...
- ...
my morning jacket en grinderman mogen zeker nog es terugkomen; Wat een energie bij die nick cave seg .. poeh!! gitarist met zijn mini gitaarke ^^geweldig
Ook al gaan de prijzen omhoog is het nog niet zoveel als een brit betaalt voor dezelfde groepen :o
ga naar glastonbury, zie je vijf keer zoveel groepen voor dezelfde prijs.
Werchter is je reinste afzetterij. Niet alleen inkom, maar alles.
Social Distortion mag van mij wel terug komen voor langere show. Dat was echt geniaal afgelopen Werchter.
van een vriend gehoord dat dit VEEL te groot is + als je regent heb je het zitten
Ik hou van het concept van werchter, 1 main stage en marquee. Zo ben je in staat praktisch alle groepen te zien, moest je dit willen. Ik herinner met dat op pukkelpop hell is for heroes en sum 41 tegelijk speelden en dan moet je een keuze maken.
Mja, 2006 in de hittegolf, 4 dagen tegen de 35gr aan :s Ipv van genoeg drinkbaar water te voorzien op die wei, zijt ge gek. We moeten met zen allen maar 2 euro per consumptie betalen om maar niet uit te drogen..
Dat vind ik ethisch onverantwoord ^^ Mensen met uitdroging die zelf moeten betalen om in leven te blijven om het maar drastisch te verwoorden.
Die brandweerslang afgelopen zomer aan de inkom was wel lekker ^^
Tool mag ook nog eens langskomen maar dan wel als afsluiter int donker.. (zoals dat jaar wel op pukkelpop is gebeurd , dikke lichtshow)
Waarom Pink?!
Nummer vier! RAMMSTEIN :punk:
op zaterdag 3 juli, Main Stage
Alweer Rammstein, jeeeeeej:(
nieuwe namen: Vitalic, Faithless, Jack Johnson, Florence + the Machine, the Gossip en LA Roux
Van mij mag Metallica ook wel weer komen. Zij waren de afgelopen jaren echt geweldig met Werchter.
Als er iets saai is vind ik het wel post-2000 britpop bands (Arctic Monkeys,...) Pearl Jam is megavet. Wil ik heel erg graag zien. Muse is misschien een beetje done, maar toch goeie band. Rammstein zou ik ook wel eens willen zien, maar moet niet persé. Faithless daarentegen vind ik helemaal niks.
Soundgarden was zeker toch ook weer bij elkaar gegaan...? :) Dat zou een heel erg mooie naam zijn voor Werchter
Ik hoop op Them Crooked Vultures.
Voorlopige line-up
DONDERDAG
MAIN STAGE
FAITHLESS
MUSE
PHOENIX
SKUNK ANANSIE
PYRAMID MARQUEE
CROOKERS
BLOODY BEETROOTS DEATHCREW 77
LA ROUX
THE XX
KYTEMAN'S HIPHOP ORCHESTRA
VRIJDAG
MAIN STAGE
GREEN DAY
EDITORS
THIRTY SECONDS TO MARS
RISE AGAINST
PYRAMID MARQUEE
LCD SOUNDSYSTEM
JACK JOHNSON
THE GASLIGHT ANTHEM
ZATERDAG
MAIN STAGE
RAMMSTEIN
P!NK
THE TING TINGS
GOSSIP
PYRAMID MARQUEE
BOOKA SHADE
EMPIRE OF THE SUN
FLORENCE + THE MACHINE
THE TEMPER TRAP
DELPHIC
ZONDAG
MAIN STAGE
PEARL JAM
THEM CROOKED VULTURES
ALICE IN CHAINS
WOLFMOTHER
PYRAMID MARQUEE
VITALIC
THE BLACK BOX REVELATION
Jesus wat een prutsaffiche zeg. Dat bespaart me weeral 100en euros dit jaar. Alleen zondag wil ik gaan.
Krijg ik toch mijn zin. PJ, TCV en wolfmother op de zondag. Denk dat ik dan alleen op zondag ga.
PRUTSAFFICHE !?
Werchter gaat weer keihard dit jaar!
Geweldige namen :hippie:
Ik vind de affiche ook super. Skunk Anansie, Pearl Jam, Green Day, Rise Against, Alice in Chains, Rammstein, Bloody Beetroots, Booka Shade, Vitalic, Muse (beetje afgezaagd, en laatste album is echt helemaal niks meer, maar toch, hebben supergoeie albums gehad, ook Beetroots, Vitalic en BS zijn veel de revue gepasseerd op festivals en shows laatste jaren, maar toch de moeite) vind ik toch wel interessante namen. Blackbox Revelation, Editors vind ik echt helemaal niks, Faithless zie ik ook niet in wat iedereen daaraan vindt. Rest sta ik eerder neutraal tegenover..
Zijn er hier toevallig mensen die op zondagavond terug in de richting van Amsterdam gaan?
Zondag avond??
Zondag:
PEARL JAM
THEM CROOKED VULTURES
ALICE IN CHAINS
WOLFMOTHER
Zondag ben ik kapot man :D dan ga ik geen auto rijden!! Wij gaan altijd maandags weg.. Er moet zondag natuurlijk wel gebierd worden, dat kan anders ook niet. :o
Paramore komt ook! Staat niet op Werchter site, maar wel op Paramore zelf.. Misschien ga ik wel! Super toffe line up iig!
"Oh Hailey, you came and you gave without taking"
:seriousf:
Euh...? :???:
Het programma is nu bijna volledig... er zitten nu zelfs al tijden aan.
Maar waarom hebben ze Them Crooked Vultures en Absynthe Minded op dezelfde tijd gezet :S
Die wil ik beide heel graag zien...
tsja.. vind ik voor The Black Keys & Alice in Chains.. ben naar allebei wel benieuwd. Of het moet dan gruwelijk slecht weer worden, dan is de keuze weer wat makkelijker :P
Is het waar dat je daar ter plekke een campingkaartje kan kopen?
En zo ja, mag ik dan alle nachten op de camping zijn, ook al heb ik alleen een festivalkaartje voor de zondag?
ik zoek nog 4 kaarten voor Rock Werchter Zondag.
Als iemand ze heeft koop ik ze graaag over!
Werchter is nu volledig uitverkocht.
Daarnaast is de line-up compleet:
Overzicht per festivaldag:
Donderdag 1 juli 2010
Main Stage: Faithless | Muse | Stereophonics | Phoenix | Skunk Anansie | De Jeugd Van Tegenwoordig
Pyramid Marquee: Crookers | Bloody Beetroots Deathcrew 77 (live) | La Roux | The XX | Midlake | Kyteman’s Hiphop Orchestra
Vrijdag 2 juli 2010
Main Stage: Green Day | Editors | 30 Seconds To Mars | Paramore | Rise Against | Coheed and Cambria | Customs
Pyramid Marquee: LCD Soundsystem | The Specials | Jack Johnson | Corinne Bailey Rae | The Gaslight Anthem | The Morning Benders | Balthazar
Zaterdag 3 juli 2010
Main Stage: Rammstein | P!nk | The Ting Tings | Gossip | Channel Zero | Das Pop | Taylor Hawkins & The Coattail Riders
Pyramid Marquee: Booka Shade | Empire of the Sun | Florence + The Machine | Porcupine Tree | Yeasayer |The Temper Trap | Delphic
Zondag 4 juli 2010
Main Stage: Pearl Jam | Arcade Fire |Them Crooked Vultures | Vampire Weekend | Alice in Chains | Wolfmother | The Van Jets
Pyramid Marquee: Vitalic - V Mirror Live| The Black Box Revelation | Absynthe Minded | Dirty Projectors | The Black Keys | Gomez | Sweet Coffee
Leuk dat "Balthazar" erbij is gekomen, die wil ik wel graag zien.
Helaas .. net als bij Pinkpop komt Wolfmother ook niet op RW :(