Kan je ook een signature instellen? Of is dat niet mogelijk op dit forum?
Printable View
Kan je ook een signature instellen? Of is dat niet mogelijk op dit forum?
ehhh... ja... (???)
jij hebt nu toch die Les Paul emoticon...?
Ik bedoel eigenlijk meer plaatjes, geen onderschrift in de vorm van tekst.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
4 plaatjes (emoticons) in je sig, geen afbeeldingen tussen [IMG] tags
Ok, dan is dat duidelijk. Dit topic kan op slot. :punk:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Zou signatures [img] niet aanmogen eigenlijk ?
Met beperkingen van 50 KB en 150 x 300 Pixels ?
Nee, want dan wordt het een zooi in de topics. Net als avatars niet toegestaan door Gitaarnet.
Ja, dat is zeker waar. Maar hoe meer extra dingetjes, hoe langzamer het wordt, dat speelt ook mee.
Daarbij, mods kunnen wel een plaatje in hun sig zetten, dus dat maakt het dubbel zo mooi :D
:seriousf:all animals are equal, but some animals are more equal than others :seriousf:
Maar mij lukt het toch ook niet...
zover buiten de deur reikt mijn talen bultje ook weer niet.
wat betekend het ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quod_li...non_licet_bovi
Hopelijk helpt dat !
Ik denk toch dat het qua opslagruimte enz (ken er niks van) goed te doen is, als er wat regels aan vast hangen (maximum grootte enzo). Er zijn zoveel fora die het doen.
Ik zie hier ook talrijke topics met grote foto's in, post je strat, post je gibson, post je eerste e-gitaar, post je collectie, post je huisdier, post je kleine teen.. komt bijna allemaal op hetzelfde neer eigenlijk, maar er worden aparte topics voor gemaakt.
Het forum is op sommige piekuren al zo traag als dikke stront door een vergiet en ik vraag me af of plaatjes in signatures daar positief aan kan bijdragen. Overzichtelijker wordt het er ook niet op, dan ben ik (nog steeds) meer voor het helemaal uitzetten van de signatures in het voordeel van avatars omdat die niet 'in de weg' zitten.
Beetje meer fleur kan geen kwaad maarja thats my personal opinion
Avatars: ja! gewoon kleintjes. Maakt het één en ander stuk persoonlijker. Activeer ze alleen voor Off-topic! Dat lijkt mij niet zo moeilijk te programmeren...
Plaatjes in je sig: Nee! Daar wordt de boel al helemaal onoverzichtelijk van.
En dat mods dan weer wel plaatjes in hun sig. 'mogen' is echt weer heel typisch. Ik beticht jullie niet van hypocrisie, maar het neigt er wel sterk naar.
Tsja, wij hebben er niet om gevraagd ofzo, zo zijn de instellingen gewoon.
Gewoon avatars dan activeren ?
Normaal gezien kan je bijna alles configureren
Hou ze klein, en niet aanstootgevend, maakt het makkelijker om personen te onderscheiden
Ik ben ook pro Avatars, maar con plaatjes in sig. Die sigs vind ik nu al vaak storend, maar met Avatars herken je snel de persoon en blijft het overzichtelijk aan de linkerkant.
Maar zoals het nu is is het ook prima eigenlijk. :)
Even terug komend op voorgaande:
-Is het niet een geweldig compromis om Avatars toe te staan in Off-topic?
Daar waar er een persoonlijkere sfeer hangt e.d.
Die discussie is al honderd keer gevoerd, en Gitaarnet heeft meegelezen. Ik denk niet dat het er van gaat komen.
er zit ook niemand op mijn foto met roze shirt te wachten bij elk bericht :soinnocent:
ik vind plaatjes in de sig niet echt nodig, maar avatars zullen wel handig zijn.
Dan vind je jezelf sneller terug in die hele lijst met reacties (als je jezelf even nodig hebt)