Hallo!
Hier is een filmpje van ons waarop we Orion van Metallica spelen!
Mijn moeder heeft het gefilmt haha!
We horen graag wat jullie er van vinden!
http://au.youtube.com/watch?v=-mYkXdQwylo
Bedankt voor het kijken!
Printable View
Hallo!
Hier is een filmpje van ons waarop we Orion van Metallica spelen!
Mijn moeder heeft het gefilmt haha!
We horen graag wat jullie er van vinden!
http://au.youtube.com/watch?v=-mYkXdQwylo
Bedankt voor het kijken!
Geweldig,leuk om naar te kijken en te luisteren,perfect gespeelt ook :strat:
Super! Klinkt erg stoer allemaal (ken het orgineel niet)
Heb jij nog steeds les bij Wijnand?
Mooi gespeeld dames, vooral de harmoniestukken vind ik erg knap gedaan, maar het samen lekker hakken moet ook fijn zijn. Lijkt me heel motiverend om zo samen te spelen.
Heel netjes gedaan dames ! En dat op zo'n jonge leeftijd al kunnen, petje af.
Tijd voor een bandje zou ik zo zeggen ! Ga zo door !
Strak hoor, klinkt goed. Ik wou dat ik op die leeftijd al zo kon spelen. :gitarist:
En dan gaan jullie nu met dit clipje een goede drummer en bassist vinden verdorie!
Whooooh... dat was een verrassing!! Goed werk meiden!
En zoals hierboven al aangekaart; nu een drummer en bassist vinden.
Heel erg bedankt allemaal! :D
En ja ik heb nog steeds les bij Wijnand, Pais! Bevalt me zeer goed, was echt een goeie aanrader van je :)
We hebben al een drummer gevonden waar we ook een paar keer mee hebben opgetreden (er staan ook wel wat filmpjes van op m'n youtube: Misirlou en Fade to black) maar bassisten zijn hier erg schaars ! :(
You chicks rock!!! :cheerup:
Ik heb Orion vroeger ook met een projectbandje gespeeld, ik ga is ff de archiefkast induiken naar de video ervan, lache!
Hey wat leuk, goed te horen :) Ik zelf heb niet zo lang les van hem gehad maar vond het wel altijd erg leuk daar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cizzie
Gave shit, chicks!
Alleen...de derde solo is eigenlijk een bass solo he. Maar dan nog, you nailed it. Cliff had dan ook zo'n gitaar geluidje als hij solos deed, dus veel maakt dat niet uit. Rock on! :blast:
Bedankt!!
En ja, ik weet dat het een bas solo is, ik heb het ook bij de beschrijving van het filmpje staan. :)
Heel goed gedaan weer Cizzie! Erg strak gespeeld ook!!
WAANZINNIG cool.
En ik doe het jullie niet na.
Erg goed gespeeld! Je was enkel wel vroeg wakker zeg, voor een zondag-morgen. :dontgeti:
Bedankt!
Hahah, ja nou ik was nou nog niet aan slaap toegkomen eigenlijk ;)
Super dames! Jullie zijn echt goed geworden! :P heb ook even gesubt op youtube.
Goed gedaan meiden!
nice:) echt wel goed!
Klinkt goed, sommige solo stukjes kunnen iets beter maar erg cool gedaan.
Rock on!! :rockon:
goed gespeeld, jullie gaan echt super vooruit!!
Nu inderdaad snel een band bij elkaar en op de planken.:rockon:
Grote klasse! Ik ga gauw oefenen... :satisfie:
maar NOOOOOIT Metallica coveren.. Echt hoor. Dan kan je rotte eieren vegenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duckman
Ze wonen in Leeuwarden Tho, daar gaat men wat geciviliseerder met elkaar om dan jij misschien gewend bent :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Heb jij dan altijd rotte eieren bij je? Dat verklaart een hoop...
Ik bén rot..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
En je hebt een eierdoppie als hoofd!
klinkt ongelooflijk goed wat jullie spelen..
Cizzie ik heb ook je filmpje bekeken waar je in die muziekwinkel
speelt op die esp.. je hebt de metal vibe echt te pakken!
glenn :rockon:
Zeer zeker! :DCitaat:
Heel erg bedankt allemaal voor de reacties!
Enne Tho, als wij Metallica willen coveren dan doen we dat gewoon, met eier bestendige helmen en al!
De solo's zijn gewoon beter dan als Kirk ze speelt!
Hahaha bedankt ;)
Ik zou het écht niet doen. Weet je waarom niet? Omdat je het niet beter kan doen, en metallica is te groot. Snap je? Van sommige dingen moet je afblijven tenzij je een 'officiele' metallica coverband bent. Dat zijn bepaalde ongeschreven regels.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cizzie
Nogmaals, heel goed gedaan hoor! Jullie stukjes (al je stukjes trouwens) Maar toch.. voorzichtig ermee op het podium :hippie:
Lok me niet uit de tent he, stronthoopCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Wat een gelul Tho. Er zijn zat bands die Metallica coveren, so what? Het is maar een bandje hoor.Citaat:
Ik heb de 'ongeschreven' regel ook niet bedacht hoor. Maar geef toe dat het riskant is. Ik zou het zelf nooooit doen.Citaat:
Ok, ik zit in een band en cover die band die wat mij betreft na Justice opgeheven had mogen worden. En wat gebeurt er dan? (Is trouwens bij iedereen het letterbeeld ineens twee keer zo groot geworden of ligt het aan mij?)
EDIT: ah, nu is het weer normal.
Je loopt gewoon het gevaar dat je een aantal mensen in de zaal flink beledigd, en dat is niet goed voor je naamCitaat:
OEIOEIOEIOEI!! 8-)Citaat:
Als ik me wat zou aantrekken van dat soort intolerante conservatievelingen zou ik er niks meer aanvinden (gesteld dat ik ooit weer zou gaan optreden). Sterker nog, ik zou er normaal niet over nagedacht hebben om iets van Metallica te coveren maar nu wordt het toch wel aantrekkelijk :D
Ik wilde het niet zeggen, maar ik denk dat ik het ga voorstellen aan de rest van de band om toch eens een nummertje te coveren van Metallica :jam:
Verder, goed gedaan meiden! Doorgaan zo! http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon14.gif