Wanneer kan je em in Nederland in de winkel kopen?
Printable View
Wanneer kan je em in Nederland in de winkel kopen?
Was toch iets van 29 augustus ofzo?
Ik heb de cd al beluisterd, klinkt erg vet, die DVD wil ik wel hebben..
Maar ja, de centjes.
Staan niet veel gave nummers op vind ik. Te veel nieuw en van dat drake album falling to infinity. Octavarium vond ik ook niet al te best. Hoop dat de volgende weer wat minder poppy is en meer richting scenes en 6 degrees.
Er staat wel 1 nummer van falling into infinity op score, wat veel..
Wat ik overigens ook echt wel een goed album vind, beetje zacht misschien maar ok.
En verder, heel six degrees of inner turbulence met orkest is wel heel erg fijn.
Dinsdag komt ie dus uit. Bedankt voor de reactie. :)
Ik heb ook al een heel stuk van het concert gestreamd op internet geluisterd, klinkt echt heel goed. De setlist kan ik wel mee leven, zitten genoeg toffe nummers bij, en de mindere nummers blijven ook goed hoor. Zeker met beeld erbij ga ik me echt niet vervelen!
Ik ben ook erg benieuwd naar de documentaire, die gaat over de hele carriere van DT. De "Riding the Train of Thought" documentaire van Live at Budokan was ook al top, en ik heb wel vertrouwen in Portnoy dat hij nu ook weer iets vet ervan gaat maken. Ik ben benieuwd!
Nou, ik vandaag naar de winkel (gisteren moest ik werken) om Score te halen, bleek dat ie pas 1 september (vrijdag dus) uitkomt. Ik balen zeg. Nou ja, dan moeten we dus nog even geduld hebben.
Hij lag vanavond al in de rekken van de Mediamarkt.
3 x raden natuurlijk wat ik straks ga kijken :cheerup:
Paar dagen geleden naar de FRS geweest, zeiden dat hij vrijdag kwam. Gisteren dus weer geweest, nog niet binnen, wordt dus volgende week helaas...
Yeah, gisteren gehaald, gisteren grotendeels gekeken.
Super vette DVD!
Performance van elk bandlid was zoals gewoonlijk erg goed (LaBrie was top!).
Setlist was echt te gek, zowel zonder het orkest als met het orkest (Six Degrees Of Inner Turbulence in z'n geheel was gaaf, zeker de Overture door het orkest alleen). Petrucci's 20th Anniversary Custom Sunburst met maple top was prachtig, en z'n solo spot voor The Spirit Carries On was erg tasty (geen geshred zoals op Live Scenes).
De documentaire was ook super, ze gingen helemaal terug naar Berklee waar het allemaal begon, tot aan nu. Erg cool.
Al met al het geld zeker weten waard, ik ben weer even blij. :)
Storen jullie je niet aan James LaBrie?
Ik vind de band geniaal maar JLB gaat me al vrij snel op m'n zenuwen werken doordat ie steeds "zijn trucje" doet met zijn stem (hij gaat steeds naar een bepaald bereik toe).