Hee waar is het RW topic gebleven, kan ik dan echt niet een paar dagen hier wegblijven :-D
OK, nieuw in de doos, zo uit de winkel, RW LP tobacco sunburst voor ... geen 300, geen 249, geen 199 maarrr... 99 euri!
Het Lange Verhaal. De muziekboer in mijn dorpje heeft in zijn enthousiasme 6 RW LPs ingekocht. Raakt ie aan de straatstenen niet kwijt. Dus hij begon met 300 euri, enz. Die laatste stap van 199 naar 99 zit zo. Hij adverteert altijd in het lokale sufferdje, krijgt ie vantevoren een drukproef van. Dan belt hij het krantje van jongens, drukken maar. Bleek het sufferdje de 1 van 199 te zijn vergeten bij de uiteindelijke druk van de krant. In de drukproef stond het wel goed. Dus fout van de krant. Ik met die krant naar de muziekboer zo van luister je adverteert met deze prijs. Zegt ie zoek maar een gitaar uit voor 99, dan declareer ik die 100 euri wel bij de krant :-D
Wat blijkt nou, als een handelaar/middenstander adverteert met een bepaald produkt voor een bepaalde prijs dan MOET hij dat produkt tegen die prijs leveren. Dus hou in de gaten die krantjes!!
Binnenkort de gebruikelijke websait met fotoos.
http://members.home.nl/fmunniksma/RW/RWLP%20002.jpg