ik ben op zoek naar een deftige amp op dit moment heb ik
Behringer V-ampire Lx210 (60 watt)
maar nu ik in een band speel hebbik een versterker met meer power nodig, mijn buget is niet al te groot ik kan maar max +- 500€ besteden
ik had al gedacht aan een laney mxd 120 : 120 watt, head+ cabinet, 2 channels, en een heleboel effecten
http://www.thomann.de/prodbilder/lan...imx_170581.jpg
deze kost ongeveer juist 500 €
heeft iemand soms nog ideen of suggesties om een bepaalde versterker te kopen? (ik speel meestal powerrock, dus heavy distortion en wat effecten zijn wel een vereiste)
thnx
