Iemand bekend met de ibanez jivajr
Printable View
Iemand bekend met de ibanez jivajr
Een van de talloze HSH/wizzard/edge renderings die Ibanez 30 jaar al uitbrengt,
wat is het unieke selling point van deze?
straight to the point, dat ben ik he
die jr in zijn naam zal vast niet voor junior staan gok ik.. of wel
Dit is idd de junior van de jiva 10 Nita Strauss ,gebaseerd op de s serie ,ik vind hem erg mooi maar smaken verschillen
Het mag misschien straight zijn maar vlgns mij is er geen woord aan gelogen, if je nou Iba fan bent of niet, het is een feit dat we al jaren kijken naar continue reincarnaties van S's en RG's.
Wat volgens mij ook het geval is voor een zekere Fender en Gibson.... om 2 vosrekt willekeurige gitaarmerken te noemen.
Fender en Gibson hebben al heel lang het innovatief bijltje erbij neergegooid, dat is oude wijn in nieuwe zakken.
Ibanez heb ik wat dat betreft hoger zitten ook al zijn het doorgaans andermans ideeën slim commercieel incorporeren.
Valt me een beetje tegen als het enkel cosmetisch is om het signature fahig te maken.
Ik was er ooit van overtuigd dat ik een Ibanez RG ging kopen, want hun imitatie Floyd zou inmiddels beter zijn, ik moest een tweede gitaar voor de zekerheid, etc. Toentertijd moest je een beetje rondvragen waar je zo'n gitaar in het echt kon bespelen en toen ik dat deed was ik direct klaar vanwege de dunne hals. Daarop voor wèhnâg een Kramer Striker SSH met FR gekocht. Zo'n goeie met massief multiplex body. :supercool:
Ik heb er soundwise nooit veel mee gekund. Type tremelo ook niet mijn ding. Dunne hals niet. Lichte dunne body daarentegen wel fijn. Weleens geboomd over eoa S serie, hardtail, maar dat is 't uiteindelijk ook nooit geworden. Enige Ibanez die ik ooit hrb gehad is een akoestische.
Eens.
Maar intussen houd ik me de afgelopen maanden even wat meer bezig met zaken die door zwart-witte toetsenborden worden aangestuurd en verbaas me hoe (elektronische) toesenmensen de hele tijd bezig zijn met dat zaken gedateerd zouden klinken... conservatef kan ook een hoop gas schelen.