Ok, dit nummer is niet makkelijk ;). Maar het is goed gegaan. Ik ben tevreden. Ik heb geen gebruik gemaakt van de microfoons maar gewoon met de AC60. Met een beetje geluk mag ik straks deze mooie nummers gaan spelen op een Maton :).
https://www.youtube.com/watch?v=vc_t...ature=youtu.be
