Van de week hoorde ik via de Facebook van mn nicht een bandje genaamd NAVARONE. Het waren opnames van STENDERS LATE VERMAAK. twee songs gehoord. `on my knees` en `the red queen effect`.
TE GEK!! Zal vast wel op youtube staan..
Printable View
Van de week hoorde ik via de Facebook van mn nicht een bandje genaamd NAVARONE. Het waren opnames van STENDERS LATE VERMAAK. twee songs gehoord. `on my knees` en `the red queen effect`.
TE GEK!! Zal vast wel op youtube staan..
Wat?!..... Niemand?.....
Heb ze net nog bij eddy christiani award gezien, VET!! Enthousiate gasten die zeker een potje kunnen spelen! Leadgitarist heeft ook erg stoere livesound!
Led Zeppelin meets Aerosmith meets Peppers. Vindt dat maar eens saai :crazyhappy:
Ik las een paar weken geleden een recensie in NRC next, die erg positief was. Dus ik die site checken en een paar nummers beluisteren: meteen cd besteld. Wat vet! Top dat er nog van dit soort bands rondlopen.
Die twee gitaren vormen samen een echte wall of sound, vet!
Dat dacht ik ook.... En die zanger is ook echt out of this world!! Chapeau!!!