http://www.box.com/s/82b2606e4b6d6566eda1
:cheerup:
Printable View
beetje veel galmpje op je gitaar
voor de rest weet ik het nog niet
mag dat ?
alles mag :D
Old school :punk:
De rock feeling zit er goed in, maar zoals idd gezegd is er wat veel galm. Met vocalen erbij (die juist weer wat lui klinken, alsof diegene niet voluit gaat..) zijn ze alsof ze met twee verschillende settings in elkaar zijn gevlochten, terwijl er nog niet zoveel tijd aan een optimale mix is besteed. Het type galm past het totaal wat minder op gitaar. Wel een goed gitaargeluid! Welke amp/gitaar? Ritmesectie en gitaar missen soms ook net een aantal belangrijke accentjes in de themariff hier en daar.
Toch overheerst het positieve. :)
De zang mag wat meer on key Bass.
ja de dame is nog wat roestig, heeft anderhalf jaar niet gezongen, is nu al een stuk meer los en minder op zoek dan vorige week.
galm.. hehe, ik heb zo'n heel goedkoop malekko chicklet dinkie met niet erg fijn instelbare potjes :chicken:
verder was ik iets gehandicapt want mijn EPbooster is dood.
en mijn tubescreamer moet ik ook nazien want die bromt erg veel.
en de mix.. tja, het is een mix, maar ook maar gewoon een opname van oefenen.
toevallig dan gedaan met 13 microfoons maar ik ga er geen dagen mixen aan besteden :D
ik pak gewoon de instellingen van vorige week en ga daarmee aan de gang.
en dan direct na het oefenen zijn je oren wat verrot en neem je ondertussen ook een borrel en een kuch, grasje :seriousf:
een echte demo komt pas als we een nieuw eigen nummer hebben, we hadden er twee maar met het vertrek van de zanger zijn die mee weg.
1 was van hem en het andere van ons samen.
hier komt al iets meer de zangeres die er in zit naar voren :p
http://www.box.com/s/35c7cb7381d5e568b9b3
Veel lekkerder!!! Je zou er een gitarist bij moeten doen misschien, leent het geluid zich goed voor.
misschien, ja, maar nee, gaan we niet doen :D
ik wil dit juist al een hele tijd, de powertrio bezetting.
Ik vind het prima zo, steeds beter eigenlijk. En veel geluid per vierkante meter, daar geniet ik als luisteraar/kijker zelf ook het meest van. Doe verder man, die zangeres haar stem mag er wezen als ze zich een beetje wil smijten.