Oorspronkelijk geplaatst door
guitargeek3
Jaja blauwtje, ik leef nog.
Ik heb gewoon een tijd gebaald omtrend de dovetail die niet paste en dat ik dit niet zelf kon.
Na een tijd de gitaar te hebben "verwaarloosd" heb ik hem weg gebracht naar een gitaarbouwer die dit voor mij heeft opgelost.
Nu begin de zin in bouwen weer langzaam terug te komen, totdat ik de scheur zag.
De scheur zal waarschijnlijk niet gekomen zijn door de droogte omdat dit al 2 maanden zo is (dus voor de warmte).
De diepte van de scheur is dat hij helemaal door is, wel dun.
Maar foto plaatsen vergeet ik steeds.
En die waterdunne superlijm, kun je die injecteren of strijk je die uit over het oppervlakte?
Zoals ik zei, foto's volgen nog.