Aantal snelle vragen betreft elementen
Even een paar vraagjes van mij.
Ik ga morgen een aantal pickups voor mn les paul bestellen, maar ik mis nog een stukje info. Wellicht dat jullie mij die kunnen verschaffen.
Laat ik ook maar even melden dat ik op dit gebied tamelijk onbekend ben
vraag 1: ik had twee pickups die me erg aanspraken, maar op de site (Dimarzio) stond dat ik die allebei het beste in de Brug positie kon plaatsen. Nu heb ik een black beauty, dus kan ik mooi een derde pickup installeren.
De vraag dus: is het erg om een pickup niet op de aangeraden plaats te installeren? Kan ik een pickup die ik het beste bij de brug kan installeren ook in het midden, of eventueel zelfs in de Nek positie installeren??
vraag 2: als een element niet bevalt, of ik m er later uit wil halen, kan ik er dan voor kiezen het element uit de gitaar te halen, en in een andere te gebruiken? (hergebruiken dus)
vraag 3: ik heb nu van die gouden kapjes erop. De elementen die ik ga bestellen zijn gewoon 'open'. Kan ik ervoor kiezen ze te installeren, en daarna die kapjes erop te plaatsen? Ik denk dat ik ervoor ga zonder kapjes, want ze zijn nu zo goud en bling bling, en daar heb ik niet zoveel mee... maar toch..
Dat waren mijn vragen. Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden!