Daar heb je dan weer gelijk in. :ok: ;)
En idd, zonder solderen...
Printable View
Zijn dat gewoon 2 9v adapters of is er ook 1 met een ander voltage? Anders zou ik die vervangen door een "fatsoenlijke" voeding zodat je geen stekkerdoos meer nodig hebt.
Trouwens: ook al heeft de 2e adapter een ander voltage zou ik nog steeds de hele handel vervangen. Er zijn genoeg voedingen die ook 12 of 18v leveren naast de 9v.
Aanrader DC Brick. Heel compact ding en erg goed.
De ene adapter is 18v en de andere 9v. De ruimte naast de stroomvoorziening is gemaakt om er nog een voeding in in te bouwen. Maar dat zal moeten wachten tot er weer gitaarspullenbudget is. Ik heb namelijk pas een basgitaar gekocht.
http://www.rockpalace.com/product/T-...tank-Chameleon
Of de T-Rex Fuel Tank Chameleon.
zonder 't topic te willen kapen, nog een kleine bijdrage van mij t.a.v. Power supply's:
de DC Brick werkt prima, maar is niet meer dan een veredelde daisy chain, zij het met 3x18v..
De Brick is wel goed weg te werken, maar de brick zelf is een 9v/18v verdeeldoos voor de -enigszins onhandig weg te werken- 18v adapter..
Dan zou je eerder met 'n 1spot of Powerall kunnen werken, waar de adapter een lang snoer heeft..
Voor 18v en 9v zou ik kijken naar de T-rexen, vooral de Fueltank jr. Is compact en erg flexibel, en goedkoper dan de rest, zoals de Chameleon.. (op de classic na, die voor de prijs best geisoleerd kon zij, maar dat niet is..), of Voodoo Lab ISo, of de nieuwere Cioks dingen..
Edit: binnenkort weer foto's van mijn geupdate boards:
jazz/jam, bekabeld met Van Damme (kabels, niet de kerel):
-Korg Pitchblack
-Line6 rotomachine
-Dano Cool Cat Trem
- EBS Dynaverb
- Boss FV-50L
main/drive'y, bekabeld met geniale Lava Pedalboard Kit:
-Malekko Fuzz (misschien omwissel met Dano French Toast of ander Octave Fuzz)
- MXR K's 90
- Ibanez SD9
- Xotic AC Boost
- Boss FV-50L (werkt prima en stuk kleiner/lichter dan de 500-broer)
- Boss TU-12H
- Arion SCH-1 met TB en Vibe mod
- Boss DD-5 met tap tempo switch
Nu wordt 'ie mooi!
Kijk je op de site van rockpalace staat daar:
Kijk je naar het plaatje van de Chameleon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockpalace
http://t-rex-effects.com/Files/Bille...hameleon-5.jpg
Wat staat daar dus op?
Prutsers bij Rockpalace...Citaat:
Do not use simultaneously
T-rex site:
Technical Specifications
Connections 6 isolated outputs delivering 300mA each (centre pin is negative) AC output at connector 6. Will power all T-Rex pedals.
Power Supply Internal, comes with country-appropriate IEC power cable
DC link cables 2 x 20 cm
3 x 50 cm
2 x 75 cm
2 x 100 cm
1 x dc to mini jack (75cm)
1 x 5-pedal link cable (75cm)
1 x Red cable, AC voltage for the Replica
1 x Blue cable, AC voltage for Line6 pedals
dus hoewel je maar 5 uitgangen van 300ma tegelijkertijd kan gebruiken, is er met de 5-link kabel dus wel meer mogelijk;
1 pedaal per uitgang is inderdaad 'maar 5', maar als je niet alles van elkaar isoleert/scheidt, dan kun je dus 6-8 in totaal aansluiten (met standaard kabels, misschien kun je zelfs meer daisy chains aansluiten..
Rockpalace kan dus niet langer hebben gekeken dan z'n spreekwoordelijke neus, maar ze hebben niet per definitie ongelijke...!