juist ja das die gitaar die je krijgt als je je registreert bij gitaarnet.nlCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniël_san
Printable View
juist ja das die gitaar die je krijgt als je je registreert bij gitaarnet.nlCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniël_san
LOL :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram123
maarjah... gefeliciteerd met je aanwinst :wink:
LOL :-D :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram123
moooi...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mayniac
Ff snel fotootje gemaakt: http://members.chello.nl/a.kuscu/Richwood-RE-400-1.jpg
Ben erg blij mee :D
woow mooie gitaren hier, vergeleken met mijn bart-smit gitaar
Damn, fuck!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Net een hele envelop met geld weggebracht, zegt meneer dat!
Had het eerder gezegt, dan had ik niet naar zwolle gehoeven en dan had ik het gewoon thuisbezorgt gekregen.
Niet zeuren, gewoon ook een kopen! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjon3
ik heb gisteren n nieuwe aria gekocht. geen aria pro 2, maar ARIA. speelt verdomd lekker, ff alles afgesteld, actie was echt te laag (voor mij) nu dus hoger, verdraaid fijne pickups, met coiltap...moah, zie je niet eens op gitaren van 2000 euro (iig niet vaak) en op deze van 150 euro weer wel. vin ik wel flex :cool: en mn hals is birdseye maple met een vlammetje hier en daar.....
wat ik maar wil zeggen; kijk even verder, en dan zie je dat richwood niet de enige is met goedkope goeie gitaren.
Nou Richwoodfanatics, mijn eerste post in dit topic. Ik ben aan het denken om een RW vintage Strat te kopen om de onderdelen te gebruiken voor mijn zelfbouwproject. Voornamelijk om de hals over te zetten op mijn zelfbouwbody. Alleen moet ik weten wat PRECIES de afstand is van de breedte van de hals, bij 21e fret. Zou iemand dat voor mij even (op mm :o :) ) willen nameten? Dit is in verband met het maken van de neckpocket op de zelfbouwbody!
Alvast bedankt, Richard.