prachtig!
123456789
Printable View
prachtig!
123456789
Inderdaad mooi gedaan! Ook mooie pedalen ( MM, J&H, Vox bijv.) Maar erg netjes geordend in ieder geval!
Waarom ziet mijn bordje er nooit zo netjes uit.. :(
EDIT*: Waar gebruik je de Looper eigenlijk voor?
ik denk voor de ibanezjes?
Die looper gebruik ik op het moment alleen voor de input (gitaar en soms nog microfoon voor mondharmonica) en output.
Op het moment dat ik de looper bouwde heb ik eigenlijk teveel in het doosje willen proppen. Het linker gedeelte is een true bypass/feedback looper. Die gebruik ik op het moment eigenlijk helemaal niet (geen hinderlijke tonesuck). Daarnaast heb ik ook nog een stereo output gemaakt voor eventueel in de toekomst.
http://users.pandora.be/brike/DSC00001.JPG
Update: Er is een RC Booster en OCD bijgekomen. Nu nog wachten op m' Masotti buffer die boven de Wah komt en ik kan aan de afwerking beginnen...
Volgende week dus de juiste gaten boren voor stroom/signaal, lakken en alles monteren...
Gotcha! Directe OT-vraag: je doet 'n buffer nog voor de wah. Why?
coole pedalen!
Gebruik je naast je Chorus nog andere (modulatie) effecten?
Wel ik zit zowieso met 2x 6m Mogami kabel met neutrik pluggen tussen gitaar - board - amp. Daartussen zitten dan nog eens 5 TB pedalen en die MSD Wah (die niet TB is maar heel weinig tone zuigt.). Je hoort die degradatie van het geluid toch nog hoor... Dit door parasitaire weerstanden en capaciteiten van kabel en de pedalen. Het geluid wordt wat doffer, minder sprankelend, modderiger...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
Met een buffer voor alle pedalen moet het niet gebufferde signaal slechts door 6 meter kabel en krijg je een veel mooier en voller geluid. (Beetje zelfde verhaal als met een goeie maar korte kabel recht in een top spelen...)
Nee ik speel echt met weinig effekten, chorus en wah en een paar od/boost pedalen. (Die zijn echt wel luxe en een beetje overbodig op m'n amps maar maken het geluid echt wel af...) Ik speel veel rythm met hier en daar een solo, subtiele zaken met delay en andere effektjes laat ik aan de andere gitarist over...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
bevalt die SD pickup booster? ik wil em namelijk ook hebbenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReinoutV
Die pickup booster bevalt wel. Ik speel (nog) veel met single-coils (tele en blade r4), daar schijnt ie speciaal voor gemaakt te zijn. Hij is heel transparant, niet de mid-hump die een TS heeft (daarom ligt die er naast :)). Ik vind dat de 3 verschillende standen niet zo gek veel doen, maar daar heb ik zelf niet zo'n last van. Hij heeft een akelige bak gain, dat wel!