Zoals voorgangers al zeggen het enige limited/anniverary aan die strat is volgens mij alleen een eventueel stickertje.
Printable View
Zoals voorgangers al zeggen het enige limited/anniverary aan die strat is volgens mij alleen een eventueel stickertje.
Excuses, ik haalde inderdaad een en ander door elkaar... maar ik ben dan ook eigenlijk aan het werk nu. ;)
Anyways, het was dus (inderdaad) de 50e verjaardag van Fender en dat anniversary stickertje zat op (vrijwel) alle Fenders die in dat jaar gemaakt zijn. Niks bijzonders aan verder.
Haha jongens, ja, je moet inderdaad wel in de gaten houden dat er zowel Anniversary modellen bestaan ter gelegenheid van de verjaardag van Fender als ter gelegenheid van de verjaardag van de Stratocaster.
Zo is in 2006 de 60th Anniversary Strat uitgekomen, ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Fender.
En dan te bedenken dat het hier uiteindelijk niet om een speciaal Anniversary model gaat... ;)
***** ****** als het een echte anniversary betrof
http://link.marktplaats.nl/384395685
niet echt een elektrische gitaar semi akoestisch/elektro akoestisch.
Maar wel met een strat hals :P Lijkt me best wel lekker spelen
Ben niet zo een fan van Fender akoestische gitaren, ik vraag me af of het wel een zo mooi aanbod is...
Gibson Les Paul Studio 1950 Tribute Goldtop
Wel uit de USA...en meer dan 800 euro....maarja dan heb je hem wellicht wel als een van de eerste hier in Nederland.
Ik zou er maar vanuit gaan dat je in de praktijk de prijs in Dollars in Euro's betaald (dus > 1100 euro).
Neemt niet weg dat het wel een erg lekker ding is...
Ik denk dat je daar zowiezo niet aan moet beginnen, want er komen invoerrechten/btw en inklaringskosten bij én je koopt een gebruikte LP-S-50s Tribute.
Ik krijg veel updates van o.a. Robbert (Max Guitar Store), MusikProduktiv etc. en dit jaar wordt ie met 99,9% zekerheid NIET leverbaar in Europa, tenzij er een kleine hoeveelheid door Gibson USA wordt vrijgegeven voor Europa.
Die kans is echter zo gering dat het gewoon een kwestie van wachten is.
De Ebony, Worn White en de HoneyBurst zijn voor 777 euro via Ebay te verkrijgen, persoonlijk wacht ik liever een poosje en koop hem bij in Nederland.
Ik ben erg benieuwd naar de "feel" en de "sound" van deze Studio Worn Gold Top, want de hype is gigantisch, maar eerst maar eens "live" voelen en horen wat ze ervan gemaakt hebben. De looks zijn absoluut goed! :ok:
lijkt me een zeer goede prijs voor een Gibson Les Paul standard:
http://www.marktnet.nl/New-2009-Gibs...rd-4149950.htm
Omgeving Friesland, maar misschien te mooi om waar te zijn ?
edit : oeps.. zie dit net pas: geplaatst: 8 Juli 2009!
Voor wie nog wat leuks wil scoren vandaag: een erg aparte Burny "Les Paul".
Burny gitaren zijn meer dan uitstekend echter dit is niet echt een getrouwe en/of mooie LP kopie. (sorry Ton)
Ben benieuwd waar ie alsnog voor weggaat vanmiddag...kan nog hard gaan, er staat immers "Burny" op en je hebt zelf ook wel gemerk, de "kopieën" lopen als een trein de laatste maanden. :soinnocent:
Daarom zette ik Les Paul ook tussen "" Fisherman. ;)
Aan een Burny uit de eighties kun je je geen buil vallen lijkt me.
Het lijkt me wel een fijne plank, maar er is weinig over dit model te vinden.
(Ik heb de indruk dat deze meer met Fernandes te maken heeft...)
Ik gok, dat hij voor rond de 400 weg gaat zo :)
Maar dat weet je nooit, de laatste 10 minuten schiet de prijs altijd zo'n end omhoog dat het niet te voorspellen is ;)
Ik heb weleens een verschil van 400 euro in 1,5 minuten gezien onlangs bij een 3-pup Greco.
Maar omdat het toch een Burny is met een bepaalde waarde, denk ik ook dat ie rond de 400-500 euro zal eindigen.
€ 400,- is nog aardig aan de prijs vind ik.
Ik zou het er niet voor betalen.
Hoewel Fernandes geweldige gitaren maakt, komt dit niet eens in de buurt van de real deal betreffende een kopie. :confused:
Anyhoe... mocht het ooit voorbijkomen Fernandes APG85 & 100 (geen LP) zijn fijne gitaartjes die vast prijs kwaliteit een mega bargain opleveren.
En als we dan nog even terug kijken naar die 50's tribute les paul:
WINNING BOD: US $2,225.00 !!!!
Daar heeft iemand een leuk centje mee verdient. :dontgeti:
Ben toch wel benieuwd wat die Burny gaat opleveren, gaat in die 18min nog aardig wat stijgen gok ik
262 euro, da's een koopje voor zo'n apparaat.
Dat is de prijs die ervoor betaald is ghehe... leer ervan. :D
Een koopje dat zeker, maar niet de allermooiste LP kopie.
Niet de mooiste inderdaad maar voor dat geld zou ik hem zeker wel willen hebben!
Durf haast te wedden dat hij lekker klinkt en speelt :ok:
Ik heb nog nooit een Burny gezien met deze headstock, logo en bodyvorm wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn maar het is geen telg uit de japanse Burny traditie. Raar.
GEERT!!!!!
http://link.marktplaats.nl/385638801
iets voor jou??
nja als je snel bent...geert heeft mijn post nog niet gelezen volgens mij ;) en was het niet zo...beller is sneller...;)
zou de verkoper op dit moment blij mee zijn;)
Kan iemand iets zinnigs zeggen over deze SG?
http://link.marktplaats.nl/373257505
Wil niemand beledigen, maar ik heb nog nooit een Special Faded gezien in deze meer donkere tint, die case is natuurlijk soort een eigenbrouwsel.
Japanse Tele uit '78 voor €390,- Klik
Ach, ik gun hem Geert ook wel, die SG zal rond de 1000 euro op moeten brengen......:soinnocent:
Maar absoluut een SG die ik ook dolgraag in de collectie wil hebben, al helemaal omdat er nog een SG ontbreekt :o
Je hebt gelijk m.b.t. de case, dat is een leuk hobbyprojectje, desalnietteplus een nuttig extraatje.
Die SG is een simpele SG Special Faded Worn Cherry, al lijkt het erop dat ie in de olie of in de lak is gezet....beetje vreemd, maar die dingen waren cq zijn nieuw rond de 550-599 euro.
Dus die biedingen vind ik enigzins te hoog, zeker omdat er een paar smerige beschadigingen opzitten, voor een gitaar van 2 jaar oud mét koffer is dat toch een teken dat er wellicht wel heel erg ruig mee is omgegaan.
Als ie nu 31 jaar oud was, als bovenstaande Walnut, dan maakt een deuk of tien niet zoveel uit, dat hoort erbij.
Anyhoe.....dit is een weinig interessante SG die je nu ook gewoon nieuw in de winkel of via Ebay kunt scoren!