Wat voor daisy is dat? Ik ben nog op zoek naar een daisy met lange ehm, "tussendraden"? :???:
Printable View
Kabeltje van € 6,80 met € 8,- verzendkosten... Nice :(
http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_dc5.htm
dan koop je er toch gelijk een voorraad snaren bij ;) een pedaaltje en ander suply's.. gewoon een keer inkopen doen en daar goed over nadenken wat je allemaal moet hebben.
Vrienden laten meebestellen als die spullen moeten hebben en de verzendskosten delen?
Ik heb de knoppen inderdaad vervangen, ik noem het maar van die fulltone knoppen.
Hoe bevalt de Arion?
Hij bevalt goed, ik heb er net een uurtje met m'n Epi LP mee gepield. Jammer dat mijn strat weg is voor een garantiegevalletje, ben echt benieuwd hoe dat klinkt. Denk wel dat ik hem veel zal gebruiken. Voor op zolder is hij erg goed..
(En hij was niet zo gek duur, heb ze voor gekkere bedragen gezien..........)
Die van jou is een SCH-Z, nietwaar? Verschilt die nog erg met de SCH-1?
de -1 zou wat zeldzamer zijn, maar beiden doen ze ongeveer wat ze moeten doen, hetzelfde: fijne 80s chorus en meer, en lekkere snelle leslie-simulatie..
Overigens vind ik'm zelf niet veel beter/slechter dan een Boss CE-2, mmaar vanwege nostalgische redenen (de SCH-1 was m'n allereerste chorus) heb ik de Arion gehouden, hoewel ik de combo CE-2 voor chorus en Arion voor 'leslie' iedereen kan aanraden die niet constant wil switchen/bukken..
Ik heb de -Z nooit getest, en gebruik weer enkele jaren alleen de SCH-1...
Overigens ook met die 'Fulltone' knoppen; 1 originele was afgebroken, en deze knobs herken je makkelijker m.b.t. Instellingen...