Ja, maar nu zet je zijn ad. in het twijfel topic terwijl er niks mee aan de hand is. De foto's zijn alleen verkeerd om. Lijkt me niet erg prettig voor de adverteerder, straks denkt een potentiele koper hierdoor dat het geen goede amp oid is.
Printable View
Ja, maar nu zet je zijn ad. in het twijfel topic terwijl er niks mee aan de hand is. De foto's zijn alleen verkeerd om. Lijkt me niet erg prettig voor de adverteerder, straks denkt een potentiele koper hierdoor dat het geen goede amp oid is.
Bij gebrek aan "Het grappige advertentie topic"... Harold: Foei!
:makeup:
:)
Tja, ik vind dit nog wel een legitieme reden om te zeiken. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden, en ik denk jij ook niet. Dan kun je het beter in het grappige advertentie topic plaatsen, volgens mij bestaat die ook.
No hard feelins verder hoop ik... misschien had ik er een smilie bij moeten zetten, dan was het niet zo zeikerig over gekomen.
Haha, het is ten strengste verboden enige humor in dit topic in te brengen Harold!
Ik weet niet hoor, maar de titel van dit topic is volgens mij niet "valse/foute advertenties", maar "twijfel". Als iemand op basis van alleen een linkje in dit topic al besluit om een artikel niet te kopen, zou ik me afvragen of ik aan zo iemand wel wil verkopen (een keer bijna iets verkocht aan iemand die echt overal vragen over had - geloof me, niet aan beginnen. Doodmoe wordt je ervan.)
Goed, dit neigt dan weer naar "onbedoeld grappige advertentie", maar als het alleen maar zware kost moet zijn in dit topic is de lol er ook wel snel af.
Lijkt mij wel erg laag in prijs. En als het te mooi is om waar te zijn, dan is het vaak niet waar.....
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=6&fs=1
Ben geen echte kenner om echt en nep te onderscheiden, wie wel?
Volgens mij kloppen de potmeters en het logo op de koffer niet....
Het feit dat de kop zo vaag gefotografeerd is moet al argwaan opwekken.