Smaken verschillen, een eerlijke sound die niet overgeproduceerd is. Mijn kopje thee : ) Verder afwachten maar tot het album uit is :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Printable View
Smaken verschillen, een eerlijke sound die niet overgeproduceerd is. Mijn kopje thee : ) Verder afwachten maar tot het album uit is :)Citaat:
In dat youtube clipje is de sound echt ruk. Op de samples van de officiele site is het al beter. Denk dat het album wel ok is qua sound, geen black, maar wel luisterbaar.
En de songs? Ik zie het wel op 12/13 september.
Begint echt keihard af te korten, ik ben heel benieuwd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Ook bij Fade To Black enzo, bij redelijk wat nummers denk ik :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ja, maar ik bedoelde eerder 'echt uitgesproken' nu. Ik vind het wel cool hoor :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
The Unforgiven III is sowieso een nummer waar ik naar uitkijk. I en II zijn absoluut favoriete nummers van mij!!!
Kijk ik ook het meeste naar uit eigenlijk, die intro is altijd zo spannend. Zeker als je niet weet of je I of II aan het luisteren bent.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
+1Citaat:
en ook al vind ik 2 ook een goed nr; ik vind het altijd jammer als na die horn 2 begint (als je niet wist welke kwam :D )
Ik vind 2 eigenlijk even goed als 1, alleen schrik ik nogal bij 2 (zeker als je geen overdrive verwacht).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganjaman
ik vind 2 ook zeker een goed nr, maar als je dat epische van 1 verwacht en 2 begint ineens vind ik het altijd een domper (wil nog niet zeggen dat ik 'm afzet hoor ;))Citaat:
Inderdaad 1 is episch, 2 is vette rock.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganjaman