zijn maar even groot als marshalls, recto's zijn gewoon zo klein.
Printable View
zijn maar even groot als marshalls, recto's zijn gewoon zo klein.
Ah ok, hier komen ze echt huge over.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
http://users.telenet.be/bartmetde6sn...Gitaar/Rig.JPG
Wel eens iets onder die Soldano zijn poten zetten want dat handvat van die Bogner is veel te dik...
MS
huh? Hoe past die multivalve daar in? !
Vette set, lang geleden dat ik nog over een überschall gespeeld heb, maar van wat ik me herinner is het een van de amps die me het beste zijn bijgebleven. Sound met veel ballen vond ik. Nu heeft men op sloclone het schema achterhaald, en dat lijkt me wel een leuk project. Eerste project was een zelfbouw preamp, tijd voor een full-amp. (Nu alleen nog geld).
Simpel, die bak zit in de fx loop van mijn amps.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Geluid gaat van send naar de MXR EQ, en van daaruit naar de Lehle. In de Lehle kan tuner of derde/vierde kanaal (Fulltone) toegevoegd worden. Van daaruit gaat 't naar de Multivalve voor fx en dan terug naar de return van de amp's fx loop. X2 gaat naar Masotti en dan naar input van de amp.
Via de Engl midi switcher schakel ik amps kanalen, fx loop, fx patch, en de Lehle (tuner/Fulltone) compleet midi. Beide amps hebben een Nobels MS4 achteraan bevestigd. Die Engl kan ik overal op 't podium zetten de de pedalenbak achteraan laten staan, is phantom powered.
Zuiver analoog signaal ten alle tijde en alles midi bestuurbaar, ideaal voor mij.
@ Caliban: Achterhalen? Gooi gewoon een Uberschall open :)
MS
Topset! Uberschall vond ik altijd verschrikkelijk vet (alleen lijkt hij voor mijn doen een "dimensie" te missen), en zo'n Soldano lijkt me ook gruwelijk mooi (van wat ik gehoord heb)! :)
Mijn huidige setup, door de 2x12" toch weer een soort stack...
http://www.bluegate.nl/Images/new/fullset.jpg
Gave set! Maaruh; heb je de behuizing van die top zelf gemaakt? Zou dat niet mooier staan met een mooi laagje tolex?
Geweldig mooie set!~Hoe klinkt dat met je top en 2x12? Ik zelf gebruik mn CAE 3+ met een 20:20 van Mesa en 2 bagend cabs.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluegate