in april naar de Bootleg Beatles in de Oosterpoort Groningen. Al een paar keer gezien, maar blijft een gave show.
Printable View
in april naar de Bootleg Beatles in de Oosterpoort Groningen. Al een paar keer gezien, maar blijft een gave show.
Aanstaande dinsdag Steve Lukather, Paradiso
http://i549.photobucket.com/albums/i...psa0299dae.jpg
Vanavond zit ik bij Joe Bonamassa. Ik hoop dat ik na afloop niet al te gefrustreerd naar huis ga...
Megadeth: AB Brussel in mei :rockon:
Gister in de VIP Lounge bij Joe Bonamassa. Was echt geweldig!
Leuk en aardig die bonamassa of lukather of megadeth, maar.... vanavond paul gilbert! :)
Tjeezzus, wat klonk dat bagger. Was dat de eigen geluidsmens van de boerderij of zo? Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze gast mee op tour was.
Maar ja aan de andere kant, paul krijgt op een gegeven moment een verse gitaar van zijn roadie en moet dat ding dan eerst nog helemaal stemmen, en later schiet daarvan ook nog eens de strap los... Ok, mss wil paul vooral gezellige mensen om zich heen?
Hoe dan ook, wat geweldige gast en muzikant is het toch, ondanks het geluid toch kunnen genieten.
Tof! Inderdaad, volgens mij kan een optreden met Paul Gilbert niet tegenvallen. Zoals je al zei: een geweldige kerel en fantastische muzikant. Baal er nog van dat ik er gister niet bij heb kunnen zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat de geluidsman bij de zaal hoorde. Het lijkt me in ieder geval aannemelijk dat het voor PG te duur is om voor kleinschalige optredens ook nog een geluidsman mee te nemen.
De lichtcrew was iig boerderij, dan zal de geluidsgast dat vast ook zijn geweest, echt jammer.
Jammer ook dat je het niet kon halen!
Zo op naar het vernieuwde en verhuisde Bibelot in Dordrecht: Di-rect kijken/luisteren en een biertje drinken.