je hebt toch niet je eigen naam op een pedaal laten zetten he...?
(ach het kan erger, ik ken een gitarist die z'n naam in glitters op z'n gitaar heeft geplakt...)
Printable View
je hebt toch niet je eigen naam op een pedaal laten zetten he...?
(ach het kan erger, ik ken een gitarist die z'n naam in glitters op z'n gitaar heeft geplakt...)
Ach, Stevie had zijn initialen erop, mag dat wel?
Zoals ik al eerder zei, gebruik ik de Boss NS-2. Die kost nieuw 89 euro, maar zeker de moeite waard. Je verliest geen dynamiek/sustain mits je hem goed instelt. Als je toch wat meer wilt, is een compressor/sustainer pedaal ook wel handig. Ik heb iig nog killer sustain.
Waar gebruik je die Holy Grail precies voor? Ik zit namelijk de laatste tijd ook erg op reverbs te gassen.
Deze is veel beter/fijner/gaverder: http://www.2dehands.be/muziek/muziek...-70274782.html
Ok dan zal die rond de 50 euro wel op marktplaats te vinden zijn. Zie wel wat ik aan het einde van de maand weer overheb ;)
Holy Grail gebruik ik om mijn clean wat op te fleuren, wel jammer dat er een kleine volume drop is zodra ik die inschakel though, dat heb ik deze week pas 'ontdekt'. Was ik aanvankelijk niet zo blij mee, nog steeds niet. Maar ach, zolang ik nog niet optreed en dergelijke, ga ik me daar nog maar niet al teveel over opwinden :P Iig, die oude ce-5 + holy grail, ik vind het prachtig :)
edit:
toch vraag ik me af, met maar 1 control knob... Hoe kan die fijner/beter zijn? Je bent toch minder flexibel? De prijs is boven mijn budget dat sowieso al :P
Ik lees er heel veel goeds over idd, maar ik ben er nooit 1 tegengekomen, en moet zeggen dat mijn NS-2 prima voldoet. Ik ga eens een keer uitzoeken of we die ook in de winkel kunnen plaatsen, wie de importeur is etc.
@Schuey: Ja, EHX schijnt dat probleem wel vaker te hebben. Mijn nano clone chorus heeft dat dus ook. Ik ben nogsteeds op zoek naar die beruchte fix ervoor. Het kan dus wel verholpen worden, maar hoe? Dirk Hendrik heeft me wel wat uitgelegd, maar om dat nou ook uit te voeren is ook weer lastig. Misschien dat iets dergelijks voor de Holy Grail ook mogelijk is.
Yep heb er ook al over gelezen, maar een werkende oplossing ben ik helaas nog niet tegengekomen :( Als die er is hoor ik het graag! Want hij is erg fijn :)
(ja iets vaags over trimpots... maar daar heb ik weer geen sjoege van)
edit:
Was er niet iemand hier die pedalen fixte? Of is dat Dirk Hendriks?