ooh ja, 12 magneetjes danCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
iig, niet zoals een strat pickup er uit hoort te zien!
en bedankt voor de verdere Fender info!
Printable View
ooh ja, 12 magneetjes danCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
iig, niet zoals een strat pickup er uit hoort te zien!
en bedankt voor de verdere Fender info!
Ik vind die rails persoonlijk ongelooflijk geil. En Malmsteen speelt niet op echte humbuckers, maar op stacked single coils die noiseless zijn, maar toch klinken als single coils.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
welja?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Underdog
ik dacht altijd dat het hum's waren..
nja.. er zijn toch wel hum's die er precies als single coils uit zien?
Stacked single coils zijn in principe ook humbucking, dus humbuckers.
Maar ze klinken niet als echte humbuckers.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Ze klinken wellicht niet als full size humbuckers, maar het zijn in feite humbuckers dus klinken ze eigenlijk per definitie als humbuckers.
mee eens, ze klinken niet als echte humbuckers, maar ook niet als echte singles. beetje er tussen in, maar wel vet!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
dan weet ik genoeg :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koennie
ik wil die dingen iig wel testten, als ik ze ergens in een gitaar zie staan
en ik heb ook nog de pickup booster, die je single coils wat oppept, en een EQ komt er aan, met al dat geongein kun je wel een leuke sound krijgen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
Ik vind zelf t geluid wat Haaksma heeft tijdens "Anouk is alive" erg gaaf. Als ik dat echt wil nastreven wordt het een Haar, maar dat is financieel niet haalbaar. Wat ik dan wil weet ik nog niet, moet nog research doen (usa, mexico, die shit)
Een paar weken geleden heb ik mij een Squier Pro Tone Strat aangeschaft. Even er voor had ik zo'n Tele gekocht en daar was ik aangenaam door verrast.
Hele goeie strat voor het geld. De body is ash en de hardware is Fender USA. De hals is aan de fijne kant en speelt heel aangenaam. (ik heb van die kleine kinderhandjes :p )
De klank is helderder en wat minder warm dan mijn Japanse strat maar ik hou er wel van.
Even een foto vd 2 strats samen.
http://img.photobucket.com/albums/v3...eelding008.jpg
Het is wel heel wit, maar ik vind die matching headstock wel iets hebben. Al zie ik toch liever dat vergeelde kleur van mijn derde strat:
http://img.photobucket.com/albums/v3...ctricslide.jpg